طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰، نماد بارز فعل خواستن در محرومیت زدایی است

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 محلات کشور با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران، مسوولین دستگاههای متولی اجرای طرح، حسین زاده معاون اجتماعی بهزیستی مازندران در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه  چهار نهاد اصلی برنامه اجرایی و عملیاتی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 محلات کشور را بر عهده دارند، گفت: این طرح توسط بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد برکت و هلال احمر در 2020 محله کم برخوردار سراسر کشور اجرا می شود و بنا داریم با همکاری یکدیگر و تقسیم کار بین این چهار نهاد، این محلات را زیر پوشش ببریم و خدمات رسانی به آنها را به حد قابل قبولی برسانیم.
وی با بیان اینکه طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور 2020 ، نماد بارز فعل خواستن در محرومیت زدایی است، افزود: هدف ما اجرای توسعه پایدار در این محلات است که این امر همکاری و همدلی نهاد ها، دستگاهها و معتمدین محلی را می طلبد تا با ارائه کلیه خدمات حمایتی و مددکاری، مردم محله به مرحله خودباوری و توانمندسازی برسند.
وی با مهم برشمردن محرومیت زدایی در این محلات تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ساختاری که در این محلات وجود دارد از ظرفیت های گسترده در این محلات نباید غافل شویم و با اجرای طرح های جهادی با بهره گیری از ظرفیت ساکنین محلات، توانمندسازی ساکنین محقق گردد.
مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به تجربه سالها فعالیت اورژانس اجتماعی بهزیستی توسط پایگاه های خدمات اجتماعی در محلات کم برخوردار، تصریح کرد: در طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 محلات کشور باید تجربیات ارزشمند و تخصصی کارکنان اورژانس اجتماعی که در امر خدمات مددکاری و حمایتی فعالیت داشته اند با سایر دستگاهها به اشتراک گذاشته شود تا اقدامات مناسب و در خور توجه ای صورت پذیرد.
وی با بیان اینکه از نظر سازمان بهزیستی کشور، استان مازندران مجری موفقی  در طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 بوده است، گفت: به همین علت استان مازندران در نوزدهم تیرماه میزبان نمایشگاه دستاوردهای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020  که نشان از همت و تلاش تمامی دستگاههای همکار در استان و مسوولان محلات را دارد، می باشد.
شایان ذکر است در خاتمه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 محلات کشور انجام و وظایف هر دستگاه مشخص شد.

کد خبر 83005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد