کاشان| لبخند رضایت مددجویان از اجرای طرح قاصدک

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از استقبال گسترده مددجویان از خدمات ارائه‌ شده در اجرای طرح قاصدک، خبر دا د و گفت: اجرای این طرح شیرینی ارائه خدمت به مردم را بیشتر کرد.

      به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، ام‌البنین متقی نژاد ضمن تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان، مجریان طرح و کارشناسان و کارمندان بهزیستی شهرستان کاشان در اردوی جهادی قاصدک اظهار داشت: حضور پر رنگ‌تر مسئولان شهرستانی در این برنامه‌ها برای آشنایی با آلام و مشکلات مردم بسیار مفید است.

وی تصریح کرد: در انجام یک‌روزه  طرح قاصدک در کاشان، خدمات تخصصی روانپزشکی،  پزشک متخصص داخلی، مامایی، دندانپزشکی، کارشناسی تغذیه و سلامت روان، مشاوره فردی و خانوادگی، مددکاری، اوپتومتریست ، غربال گری بینایی ویژه کودکان ۳تا۶ سال ، کنترل فشار خون ، غربالگری شنوایی، غربالگری گفتار، تست کانسر سینه، پزشک عمومی، پرستاری ، تست HIV، پیراپزشکی اعم از ارتوپدی فنی و کاردرمانی و تجویز دارو و عینک تمامی بصورت رایگان ارائه شد.

متقی‌نژاد از ارائه بیش از ۹۰۰ خدمت متنوع در انجام این طرح خبر داد و اظهار داشت: در حاشیه این برنامه  یک‌روزه، نمایشگاهی از صنایع دستی زنان سرپرست خانوار و همچنین بمناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، برپا شد.

رئیس بهزیستی شهرستان کاشان با بیان اینکه هزینه‌های این طرح از بهزیستی استان و مشارکت برخی خیرین تامین شده، تاکید کرد : کلیه خدمات بصورت رایگان، در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار گرفت و برخی از مددجویان نیز جهت دریافت خدمات تخصصی به مراکز درمانی بالاتر ارجاع داده شدند و مقرر شد هماهنگی لازم بعدی، از طرف  بهزیستی با مراجع ذیصلاح صورت گیرد.

کد خبر 82672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد