بازار و اصناف حامی جامعه هدف بهزیستی

رییس بهزیستی جیرفت ورییس اتاق اصناف این شهرستان در نشستی صمیمانه به نقد وبررسی راهکارهای تعامل بیشتر در راستای هدایت هدفمند مشارکت خیرین به منظور حمایت از جامعه هدف بهزیستی پرداختند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان خداداد سالار ی زاده رئیس بهزیستی جیرفت در این نشست با اشاره به گستره وسیع خدمات بهزیستی در حوزه های حمایتی وتخصصی در سخنانی عنوان داشت : ارائه خدمات اجتماعی در دو شاخه فردی واجتماعی ، همچنین گستره وسیع اینگونه خدمات در حوزه های حمایتی وتخصصی ، مستلزم همراهی وهمکاری مسئولانه وپر رنگ همه تشکلها ونهادهای مردمی ، صاحب نظران ، خیرین ، بنگاهها وفعالین اقتصادی خواهد بود چرا که دستگاههای اجرایی ودولتی در هیچیک از کشورها به تنهایی قادر به خدمت دهی مناسب در این زمینه ها نیستند .

وی افزود : از آنجا که خیرین نیکوکار همواره در امر یاری رسانی به جامعه هدف بهزیستی  پیشگام بوده و با کمکهای انسان دوستانه خود زمینه ساز رفع  بسیاری از مشکلات نیازمندان می شوند ، سوق دهی این همراهی ها به سمت وسوی نیازهای واقعی وریشه دار آنان، بستر ساز حرکت به سوی توانمندی پایدار خواهد بود .

 در ادامه این نشست سعید شریفی پور رئیس اتاق اصناف جیرفت با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان در آموزه های دین مبین اسلام مورد تاکید فراوان  قرار گرفته است، گفت: جامعه شریف بازار و خیرینی که در این امور خدا پسندانه فعال هستند  تا کنون نگاه ویژه ای نیز به مددجویان  مجموعه بهزیستی داشته اند .

وی در ادامه تصریح کرد : در دین مبین اسلام اعتقاد بر این است که هرچه در راستای رفع نیازهای یک نیازمند تلاش شود ، خداوند متعال آن را به مراتب با پاداش بیشتری جبران خواهد کرد.

رئیس اتاق اصناف جیرفت در پایان سخنان خود تاکید کرد  : مجموعه بازار و اصناف  همچون گذشته همکاری لازم را در راستای جذب مشارکت های مردمی و خیرین به منظور  کاستن از بار مشکلات جامعه هدف بهزیستی خواهند داشت .

بازار و اصناف حامی جامعه هدف بهزیستی

بازار و اصناف حامی جامعه هدف بهزیستی

کد خبر 82599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد