پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان ، طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

یه گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است:

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهیددکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است .

قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است ، این قوه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه حرکت کرده و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نشان از اهمیت جایگاه قضا در جمهوری اسلامی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) ، یاران باوفایش و شهید دکتر محمدعلی فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی ، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه به ویژه همه مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان شاغل در دستگاه قضایی استان تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 82476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد