کارکنان بهزیستی مزار شهدای مبارزه با مواد مخدر را گلباران کردند

سرپرست بهزیستی استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر، گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر وامنیت، با ایثار و از خودگذشتگی و با علم به خطرات ومضراتی که این مواد برای جامعه به همراه دارد، با سوداگران مرگ مبارزه می‌کنند تا از آلودگی افراد جامعه به ویژه جوان به اعتیاد جلوگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت:  قرار گرفتن نام جمهوری اسلامی ایران بر تارک مبارزه با بلایای شوم مواد مخدر در جهان، مرهون شهادت، جانفشانی و پایمردی مجاهدان این عرصه است و باید از دستاوردهای رزمندگان عرصه مبارزه با سوداگران مرگ حراست و حفاظت شود.

ملکی اظهار داشت: اعتیاد معضلی پیچیده است و به دلیل همین پیچیدگی است که بهزیستی برنامه های پیشگیری از اعتیاد را برای عموم جامعه  از سنین کودکی تا نوجوانی و جوانی در راس فعالیت های خود قرار داده است.

در این مراسم حاضران باتاکید بر مبارزه با سوداگران مرگ و فرهنگ سازی برای زندگی سالم و به دور از هر گونه وابستگی های مخرب ، با آرمان والای شهدای عزت ، سربلندی و امنیت کشور و امام شهدا تجدید پیمان کردند.

کد خبر 82418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد