فــراخوان اجرای برنامه غربالگری شنوایی

اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در نظر دارد از بین مؤسسات، کلینیک‌ها و مراکز غیردولتی دارای مجوز مدت‌دار از بهزیستی متقاضی نسبت به اجرای برنامه غربالگری شنوایی، اقدام به اخذ استعلام نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ این اداره‌کل در نظر دارد از بین مؤسسات، کلینیک‌ها و مراکز غیردولتی دارای مجوز مدت‌دار از بهزیستی متقاضی نسبت به اجرای برنامه غربالگری شنوایی، اقدام به اخذ استعلام نمایند. لذا شایسته است متقاضیان با سربرگ مؤسسه یا مرکز، حق مدیریت پیشنهادی خود را ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ این فراخوان (۱۴۰۲/۰۳/۲۹) پس از ثبت در دبیرخانه سازمان به واحد حراست این اداره‌کل اعلام فرمایند. 

متن فراخوان به این شرح است:

"با احترام پیرو انجام خدمات پیشگیری از ناشنوایی نوزادان در سال ۱۴۰۲ ، خواهشمند است دستور فرمایید از سوی روابط عمومی فراخوانی در بین موسسات/کلینیک‌ها و مراکزی که دارای مجوز فعالیت توسط اداره‌کل بهزیستی می‌باشند صورت پذیرد و افراد واجدشرایط درصد پیشنهادی خود را در روی سربرگ موسسه/کلینیک و یا مرکز خود ظرف مدت ۱۰ روز از انتشار فراخوان در اختیار واحد حراست جهت مطرح شدن در کمیته تخصصی تحویل نماید. 
شرایط :
ـ مبلغ کل تفاهم نامه ۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد. 
ـ فعالیت‌های خود را طبق دستورالعمل و صلاحدید کارشناس ناظر انجام دهد. 
ـ کلیه مدارک و مستندات پس از اتمام برنامه به کارشناس ناظر برنامه  تحویل داده و در آنجا بایگانی شود. 
ـ ارسال گزارش نهایی به کارشناس ناظر برنامه. 
ـ واریز دستمزد غربالگران  
ـ اجرای برنامه‌های فعالیتی از جمله تبلیغات شامل پخش تیزر، تهیه و طراحی و نصب بنر و غیره
ـ چاپ و تکثیر ملزومات مورد نیاز برنامه را با صلاحدید کارشناس ناظر انجام دهد.
ـ تأمین هزینه آژانس براساس فاکتور آژانس. 
ـ در صورت نیاز خرید وسایل(الکترود) و چاپ و تکثیر ملزومات مورد نیاز برنامه را انجام دهد. 
ـ تأمین وسایل مورد نیاز جهت مصرف غربالگران. 
ـ طرف دوم تفاهم‌نامه در انجام وظایف موضوع تفاهم‌نامه ملزم به رعایت مقررات قانون کار و قانون تأمین اجتماعی می‌باشد و مسئولیت پرداختی‌ها و مطالبات و هرگونه پاسخگویی به اداره کار و تأمین اجتماعی به‌عهده طرف تفاهم‌نامه خواهد بود.
ـ مرکز طرف تفاهم‌نامه به هیچ وجه حق واگذاری فعالیت مفاد تفاهم‌نامه را به شخص یا مؤسسه دیگری ندارد و در صورت ابلاغ هرگونه دستورالعمل و یا بخشنامه از سوی سازمان بهزیستی، مرکز طرف تفاهم‌نامه مکلف به اجرای مفاد آن می باشد و در این حالت بهزیستی پس از اعلام کتبی حق فسخ قرارداد را خواهد داشت، این امر به منزله تصریح قرارداد است."

متن قراردادمتن فراخوان

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 82211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد