🔸جلسه شورای اداری بریاست مدیر کل بهزیستی استان و حضور معاونین برگزار شد

جلسه شورای اداری بریاست مدیر کل بهزیستی استان و حضور معاونین، روسای ادارات بهزیستی شهرستانها و مسئولین دفاتر تخصصی در سالن کنفرانس شهدای بهزیستی لرستان با موضوع تبیین و تدو.ین برنامه های هفته بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، جلسه شورای اداری بریاست مدیر کل بهزیستی استان و حضور معاونین، روسای ادارات بهزیستی شهرستانها و مسئولین دفاتر تخصصی در سالن کنفرانس شهدای بهزیستی لرستان با موضوع تبیین و تدوین برنامه های هفته بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه روسای ادارات بهزیستی شهرستانها مسائل و مشکلات پیش روی مددجویان و جامعه هدف را احصا و مطرح کردند و تدابیر لازم برای برطرف کردن و رفع آن اتخاذ شد.

مدیر کل بهزیستی لرستان در این جلسه با بیان اینکه از وظایف و تکالیف کارمندان حفظ و نگهداری وسائل و اموال اداری و پرهیز از هرگونه قصور و تقصیر در آن است، گفت : هرگونه اموال دولتی که در اختیار کارمندان است،  بیت المال مسلمین و از اموال و ثروتهای عمومی است و در آموزه های دینی ما بر حفظ و نگهداری دلسوزانه و دقیق آنها تأکید فراوان شده است.

همچنین در این جلسه  همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان با تاکید بر هماهنگی بمنظور برپایی باشکوه برنامه های هفته بهزیستی و پاسداشت چهل و سومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی گفت: روسای شهرستانها برنامه های خود را تا یک هفته قبل از آغاز روز بهزیستی احصا و تدوین کنند و به اداره کل بهزیستی دفتر معاونت پشتیبانی ارسال نمایند.

کد خبر 82154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد