در رسانه | بردسکن | زنگ خطر افزایش آمار طلاق در بردسکن

روزنامه خراسان - علی نوری-  رئیس اداره تبلیغات  اسلامی بردسکن در نشست ماهانه روحانیون شهرستان بردسکن گفت: امروز آمار فزاینده طلاق در شهرستان زنگ خطری است برای فروپاشی نهاد مقدس خانواده و وظیفه ما و نهادهای فرهنگی به عنوان متولیان اصلی این موضوع بسیار سنگین است.

به گزارش خراسان رضوی، حجت الاسلام هادی شکاری افزود: فلسفه برگزاری این نشست در اداره بهزیستی، ایجاد همگرایی بهتر در استفاده از ظرفیت مشاوران و روحانیان برای کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان است  و با برنامه ریزی های خوبی که شده قطعا امسال آثار مثبتی را در شهرستان خواهیم دید.

امام جمعه بردسکن  نیز با بیان این که نهاد خانواده به عنوان یک پایگاه مهم اجتماعی می تواند بسیاری از آسیب های موجود در سطح جامعه را کنترل کند، افزود: قطعا این همگرایی و هم افزایی بین نهادهای فرهنگی و استفاده از ظرفیت های مشترک می‌تواند آثار خوب و دقیقی را در این حوزه برای شهرستان به ارمغان بیاورد.  

حجت الاسلام امینی اظهار کرد: اگر هر دستگاهی به  وظیفه ای که برعهده آن گذاشته شده است به خوبی عمل کند قطعا مشکلات جامعه روند کاهشی پیدا خواهد کرد. وی ابراز کرد: متاسفانه آمار طلاق در بردسکن نگران کننده است. مصطفی محمدپور رئیس اداره بهزیستی شهرستان بردسکن  نیز با ارائه آماری از وضعیت ازدواج و طلاق و لزوم مداخله بیشتر و دقیق تر کارشناسان بهزیستی و روحانیون در مسئله ازدواج و طلاق گفت: مواردی همچون کودک همسری، اعتیاد، طلاق های عاطفی و موارد دیگر موجب از هم پاشیدگی خانواده می شود و مدیریت این معضلات جز با فعالیت شبانه روزی فرهنگی ممکن نیست.  

کد خبر 81892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد