خرامه|برگزاری جلسه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خرامه

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست رنجبر فرماندار و با حضور مددی رئیس بهزیستی , فرمانده نیروی انتظامی، بخشداران، شهرداران و اعضاء شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خرامه:

رنجبر فرماندار شهرستان خرامه ضمن خیر مقدم به مدعوین و با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را تشکیل می دهد، تاکیدکرد: کوتاهی در امر مبارزه با مواد مخدر علاوه بر اینکه آسیب های اجتماعی زیادی گریبان گیر جامعه می گردد و این امر دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد وبدون تردید توجه نکردن با آن منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده‌ها و بروز آسیب های جبران ناپذیر می‌شود.

در ادامه مددی ضمن ارائه عملکرد  اشاره به اهمیت آگاه سازی مردم از  آسیب های ناشی از مواد مخدر و اعتیاد خاطر نشان کرد: اقدامات و پیگیری های دستگاه های عضو شورا در مبارزه با پدیده شوم وخانمان سوز اعتیاد و مواد مخدر در سطح شهرستان خرامه خوب بوده در این خصوص خواستار هم افزایی و مشارکت کلیه دستگاه ها در اجرای برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان هستیم.

در ادامه حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه های خود جهت درمان، کنترل و پیشگیری و مقابله با اعتیاد و مواد مخدر در جامعه پرداختند.

کد خبر 81715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد