ارسنجان|انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر

در نشست مشترک با حضور رئیس،کارشناسان اورژانس اجتماعی و روابط عمومی و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ارسنجان ، تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه و ترویج خدمات آموزشی ، حمایتی ، امدادی و فرهنگی در شهرستان ارسنجان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان:

این تفاهم نامه با هدف همکاری در خصوص فرهنگ سازی و پیشگیری از آسیب‌ها و کاهش بحران‌های اجتماعی، استفاده بهینه از قابلیت‌ها و دستاوردها، کاهش موازی کاری، ایجاد هم افزایی و بهبود خدمات مطلوب و استفاده مناسب از منابع مالی و انسانی دو نهاد در شهرستان، فی مابین اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی و جمعیت هلال احمر شهرستان ارسنجان منعقد شد.
هادی خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان،توان افزایی و ایجاد بستر مناسب به منظور استفاده از ظرفیت ها، توانمندی ها و امکانات طرفین در ارایه خدمات اجتماعی، توانخبشی، پیشگیرانه ، امدادی و آموزشی به جامعه، افزایش سطح آگاهی عمومی در راستای افزایش تاب آوری جامعه در هنگام بروز حوادث و سوانح و ترویج فرهنگ نوعدوستی، حمایت از آسیب پذیرترین افراد و آسیب دیدگان ناشی از حوادث و سوانح موضوع این تفاهمنامه دانست.
خدارحیمی تصریح کرد : خدمات بهزیستی و هلال احمر مکمل یکدیگرند و بی شک هم افزایی و بهره برداری بهینه از پتانسیل دو نهاد می تواند در ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف موثر باشد.
کاظمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان در ادامه ضمن خیر مقدم، افزود : هلال احمر به عنوان نهادی اجتماعی همراه با بهزیستی و دیگر دستگاه ها در سنگر خدمت رسانی به عموم مردم در بحران ها فعالیت می‌کند و امیدواریم که این تفاهم نامه همکاری در جهت ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف هر دو نهاد باشد.

کد خبر 81713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد