میز ارتباطات مردمی با محوریت طرح ۲۰۲۰ در  بندرعباس برپا شد

با هدف پاسخگویی به مطالبات و درخواست های جامعه هدف سازمان و مردم ساکن در محلات کم برخوردار ، میز ارتباطات مردمی بهزیستی در بندرعباس برپا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی ،تکریم جامعه هدف و بررسی مسائل و مشکلات گروههای مختلف و ساکنین محلات کم برخوردار ، میز ارتباطات مردمی بهزیستی با محوریت طرح ۲۰۲۰ و با حضور معاونین و مسئولین بهزیستی استان و شهرستان بندرعباس در محل مسجد سید الشهدا محله خواجه عطا برپا شد.

در جریان برپایی میز ارتباطات مردمی ، معاونین و مسئولین بهزیستی با تعداد کثیری از مردم ساکن در محله از نزدیک دیدار و به بررسی مشکلات و مطالبات آنان پرداختند.

گفتنی است طرح توسعه و تحول اجتماع محور۲۰۲۰ در ۴۷محله کمتر برخوردار استان با همکاری بین بخشی دستگاه‌های دولتی، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی و حاکمیتی و مشارکت ساکنین و با چشم انداز تبدیل محلات کمتر برخوردار به محلاتی با کودکان، نوجوانان و جوانان توانمند، کارآمد و موثر در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در حال اجراست.

توانمندسازی ساکنین سکونتگاههای غیررسمی و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، شناسایی مسائل و مشکلات ساکنین سکونتگاههای غیررسمی ، آگاهسازی گروههای هدف در جهت شناخت نیازها و مشکلات ، برنامه ریزی و اقدام در جهت رفع مشکلات منطقه و دسترسی برابر به خدمات اجتماعی را از اهداف اجرای طرح ملی توسعه و تحول اجتماع‌محور از اهداف اجرای این طرح است .

از ۴۷ محله مشخص شده در استان ، بهزیستی متولی اجرای طرح در ۱۰ محله است.

کد خبر 81559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد