تایباد | موانع مناسب سازی دو شهر کاریز و مشهد ریزه بررسی شد

جلسه مشورتی با موضوع مناسب سازی معابر محیطی دوشهر کاریز و مشهد ریزه در محل اداره بهزیستی شهرستان تایباد برگزار شد.

در این جلسه فدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، توجه به حقوق شهروندی معلولین وبهره مندی یکسان آحاد جامعه از خدمات اجتماعی را از ملزومات امروز جامعه دانست سپس به رفع مرحله به مرحله نواقص محیطی موجود در شهر کاریز و مشهد ریزه پرداخت.

رحمانی، کارشناس مناسب سازی نیز با اشاره به مصوبه شماره ۱۰جلسه سه ماهه چهارم ستاد مناسب سازی درسال ۱۴۰۱که مقرر گردید ضمن برگزاری جلسه مشورتی، استاندارد های مناسب سازی از طریق کمیته فنی به شهرداران شهرهای کاریز و مشهد ریزه اعلام گردد. همچنین به ارائه تصاویری از نواقص محیطی این دوشهر پرداخت و درخواست رعایت ضابط و استانداردهای مناسب سازی درمراحل صدور پروانه برای کلیه اماکن اداری، تجاری و ...را مطرح کرد.

غلامی نماینده شهرداری شهرستان تایباد و عضو کمیته فنی مناسب سازی پیشنهاد اجرای طرح مشارکتی و هماهنگی در بهسازی محیط این شهرها را ارایه کرد.

در پایان ربانی فر، نماینده دادستانی و عضو کمیته فنی مناسب سازی تسریع در رفع نواقص املاک و اماکن خطرساز را پیشنهاد کرد و بر مانع زدایی معابر برسطح هردو شهر واجرای برنامه جامع در روند اقدامات تاًکید کرد.

کد خبر 81217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد