۹۳ درصد واحدهای تخریبی خانوارهای تحت پوشش بهزیستی در زلزله خوی در حال ساخت است

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به تلاش بسیار قابل توجه صورت گرفته در حوزه ساخت منازل مسکونی خانوارهای تحت پوشش این نهاد که از زلزله زمستان سال گذشته خوی آسیب دیده اند، گفت: در حال حاضر ۹۳ درصد این واحدها در حال ساخت هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به تلاش بسیار قابل توجه صورت گرفته در حوزه ساخت منازل مسکونی خانوارهای تحت پوشش این نهاد که از زلزله زمستان سال گذشته خوی آسیب دیده اند، گفت: در حال حاضر ۹۳ درصد این واحدها در حال ساخت هستند.
پروین محمدپوری در جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده خوی که با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در خوی برگزار شد، افزود: در این زمین لرزه ۱۱۰ واحد تخریب شده بود که ۹۳ درصد از آنها در دست ساخت است.
وی اضافه کرد:  همچنین ۳۷۰ واحد تعمیری در این زلزله مربوط به خانواده های تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی بوده است.
97 درصد اعتبار تفاهم نامه بهزیستی با بنیاد مستضعفان در آذربایجان غربی جذب شد
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی همچنین با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین بنیاد مستضعفان و بهزیستی کشور گفت: آذربایجان غربی با جذب ۹۷ درصدی اعتبارات مربوط به این تفاهم نامه در رتبه اول کشوری است.
وی اضافه کرد: با جذب اعتبارات مربوط به این تفاهم نامه، ۳۷ واحد مسکن دومعلولی در آذربایجان غربی تحویل داده شده است.
وی گفت: در سال گذشته همچنین ۱۱ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان از،طرف بنیاد  بابت تعمیر و خرید تجهیزات مورد نیاز مراکز توانبخشی کمک گردید که قدردان بنیاد مستضعفان در این خصوص هستیم.

کد خبر 81171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد