انجام خدمات محله محور بهزیستی در ۳۷ مرکز مثبت زندگی 

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی استان زنجان گفت:  ۳۷ مرکز مثبت زندگی ۲۲ نوع خدمت به جامعه هدف ارائه می کنند. با توجه به این که مراکز خدمات بهزیستی در سطح شهر و در محل سکونت مددجویان بهزیستی مستقر هستند، جامعه هدف به راحتی می‌تواند از خدمات بهزیستی بهره‌مند شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، حسین باقری عنوان کرد: با توجه به محله محور بودن اینگونه مراکز، دسترسی گروه هدف به خدمات با سهولت بیشتری امکان پذیر می باشد و این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان از خدمات سازمان بهزیستی بهره مند شده و مددکار نیز  فعالیت های تخصصی مربوطه  را  ارائه دهد.
 
وی اصل رازداری حرفه‌ای، تکریم ارباب رجوع و حفظ شان و کرامت مددجو را به عنوان مهمترین اصول در فعالیت حرفه ای مددکاران عنوان کرد و گفت: مددکاران موظف هستند هر ۶ ماه یک بار بازدید حضوری از منازل مددجویان داشته باشند و تغییرات احتمالی را در پرونده الکترونیکی مددجو به ثبت برسانند.
 
این مقام مسئول در خصوص ارائه خدمات به مددجویان ساکن در روستاها یادآور شد : باتوجه به سختی های تردد برای ساکنان روستاها، استقرار و جانمایی مراکز مثبت زندگی به گونه ای بوده که برای مردم روستاها در نزدیکترین و قابل دسترس ترین منطقه استقرار یابند.
 
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: آگاه سازی برای پیشگیری از معلولیت‌ها، غربالگری سطح یک پیشگیری از معلولیت‌ها، ارجاع و پیگیری شامل غربالگری بینایی، شنوایی، اختلالات ژنتیک و اتیسم، نیز از دیگر خدمات مراکز مثبت زندگی است.
 
 
 

کد خبر 81129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد