برگزاری نشست بررسی جزئیات طرح ملی کالابرگ الکترونیک به صورت ویدئو کنفرانس 

صبح روز جمعه دوازدهم خرداد ماه؛ نشست بررسی جزییات طرح ملی کالابرگ الکترونیک به ریاست سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ، سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و سایر مدیران کل ادارات بهزیستی و کمیته امداد خمینی (ره) در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، سید صولت  مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این نشست از اجرای مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیک از ۱۳ خردادماه سال‌جاری برای خانوارهای تحت پوشش بهزیستی با دهک های اول تا سوم خبر داد و گفت: در این مرحله به منظور حمایت از دهک‌های اول تا سوم، یارانه خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و همه مشمولین طرح می‌توانند به صورت اختیاری از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

وی افزود: در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیک قابل استفاده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خطر نشان کرد:  شرط استفاده از افزایش اعتبار کالابرگ، خرید بیش از ۷۰ درصد یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است و همه خانوارهای مشمول دریافت یارانه می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» و یا شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

کد خبر 81060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد