کرمانشاه | رونمایی از دو جلد کتاب شعر با عناوین "سی‌بی‌آر" و "ده‌نگ دل" 

مؤلف این آثار، شاعری کورد زبان و معلول است از شهرستان اسلام‌آبادغرب.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه: آثار شاعر هنرمند، فردین همت‌فر، با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و همچنین فرماندار، رئیس اداره بهزیستی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسان و مددکاران مؤسسه خیریه عطر گل نبوی شهرستان اسلام آبادغرب رونمایی شد. 
فردین همت‌فر در خلال این برنامه گفت: نوشتن این کتاب‌ها آرامش خاصی به من داد، می‌خواهم  به افراد ناامید بگویم که من با اینکه معلول هستم توانستم این دوجلد کتاب را با تمام درد و رنج به مرحله چاپ برسانم و هیچ چیز نمی‌تواند اراده انسان، حتی انسان معلول را محدود کند، بلکه انسان با اراده و امید می‌تواند دست به هر کار بزرگی بزند. 
شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، پس از رونمایی کتاب‌ها، در تایید صحبت‌های این شاعر گفت: معلولیت محدودیت است اما ناتوانی نیست. 
شهبازی بیان کرد: در راستای حمایت از کتاب و همچنین احیای روحیه امید در وجود برخی از معلولان، این کتاب‌ها باید در مراکز بهزیستی نگهداری شوند تا معلولین بدانند که می‌توانند از قدرت‌های پنهان خود برای زندگی بهتر استفاده کنند.
حسین صفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز گفت: بعد از معیشت و هزینه درمان، مناسب‌سازی فرهنگی معلولان از برنامه‌های جدی بهزیستی می‌باشد، و امروز از این شاعر معلول به‌عنوان خلاق فرهنگی، نویسنده و هنرمند تجلیل می‌نماییم. 
حمیدرضا کرمی، فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب در این مراسم گفت: حقا که همتِ بلند و توانمندهای همت‌فر، باعث افتخار و سربلندی هم‌دیاری‌هاست.

برای پیوستن به کانال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 80857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد