دسترس پذیری بانک ها و دستگاه های خودپرداز استان مورد تاکید قرار گرفت

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با مدیریت شعب بانک صادرات هرمزگان دیدار و گفتگو کرد .در این نشست دسترس پذیری بانک ها و دستگاه های خودپرداز استان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با سید ناصر ظهیری مدیریت شعب بانک صادرات هرمزگان در زمینه هم افزایی ، توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی و استفاده از ظرفیت های بانک صادرات در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش سازمان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان برگزاری این نشست از همراهی و همدلی همیشگی بانک صادرات  در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان قدر دانی نموده و به معرفی و تشریح فعالیتها و خدمات  سازمان در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت : نگاه مثبت و حمایتگر بانک برای ما بسیار ارزشمند است .

جهانشاهی نیز در ادامه به موضوع مناسب سازی و دسترس پذیری بانک ها و دستگاه های خودپرداز اشاره کرد و افزود : افراد دارای معلولیت نیز همانند سایر شهروندان عادی جامعه ، حق برخورداری از فضاها و اماکن شهری را دارند.

 وی تاکید کرد : باید زیرساختها و بستر دسترس پذیری آسان افراد دارای معلولیت جهت استفاده از دستگاههای خود پرداز در سراسر استان مهیا شود و شعبات بانکها باید در خصوص مناسب سازی خودپردازها اهتمام ورزند تا افراد دارای معلولیت بتوانند از خدمات بانکی بهره مند شوند .

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در حاشیه برگزاری این نشست به معرفی طرح شکرانه توانایی پرداخت و در خصوص نحوه مشارکت خانواده بزرگ بانک صادرات در این خصوص توضیحاتی ارائه داد .

سید ناصر ظهیری مدیریت شعب بانک صادرات استان نیز در تکمیل سخنان جهانشاهی از خدمت رسانی موثر و تاثیر گذار بهزیستی در حمایت از اقشار نیازمند و کم برخوردار و آسیب پذیر جامعه قدردانی کرد و اظهار داشت : خدمت در سازمانی همچون بهزیستی اجر اخروی به همراه دارد و سراسر معنویت است چرا که خدمت به افرادی که در سخت ترین شرایط قرار دارند نیازمند روحیه ای جهادی است و این سعادت نصیب کسانی خواهد شد که لیاقت خدمت به بندگان خاص خدا را داشته باشند . گفتنی است :  تخصیص اعتبارات 1402 بند الف جزء 4 تبصره 18 و پیگیری پرداخت تسهیلات جزء 2 تبصره 16 از مهمترین محورهای این نشست و دیدار بود .

کد خبر 80736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد