🔸پرداخت ۳۰۰ میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به مددجویان لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان از پرداخت ۳۰۰ میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به مددجویان استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، به نقل از خبرگزاری ایلنا، همایون عمودی‌زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم توجه به مردم و شفافیت است، اظهار کرد: ما در سازمان بهزیستی با همین دیدگاه و رویکرد سعی در گره گشایی از مشکلات جامعه هدف و مددجویان داریم از این رو رسانه‌ای کردن خدمات مطلوب و بیان ملاحظات و موفقیت‌ها در کارنامه مدیران برای مردم، در راستای آگاهی‌بخشی امری مثبت است.

 وی عملکرد و موفقیت‌های اداره‌کل بهزیستی لرستان را در سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و افزود: افزایش چشمگیر اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بهزیستی استان نسبت به سنوات گذشته و جلب و جذب ۶۴۰ میلیارد ریال مشارکت مردمی و افزایش دو و نیم برابری نسبت به سال گذشته ازجمله این موفقیت‌هاست.

عمودی‌زاده با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار برای ۲۸۰۰ نفر و افزایش ۴۵۰ شغل بیش از برش استانی، افزود: پرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال ودیعه مسکن به جامعه هدف به صورت بلاعوض از دیگر اقدامات ما در این حوزه بوده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود: ۳۰۰ میلیارد ریال به مددجویان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی و دریافت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از طریق رایزنی و تعامل با کمیته امداد امام(ره) جهت کارگشایی و حل مشکلات مالی جامعه هدف ازجمله فعالیت‌های ما در سال گذشته بود.

وی با اشاره به پرداخت کمک هزینه جهیزیه به مبلغ ۴۷ میلیارد ریال برای ۹۵۶ زوج که بین سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ مسکوت مانده و پرداخت نشده بود، تصریح کرد: برقراری مستمری برای ۵۵۳۰ نفر از مددجویان پشت نوبت در حوزه‌های توانبخشی و اجتماعی که در سالیان گذشته تشکیل پرونده داده بودند و بدلیل عدم اعتبار مکفی پشت نوبت مستمری بودند نیز انجام شد.

عمودی‌زاده ادامه داد: ثبت بیش از ۹۰۰۰ مورد برای دریافت حق پرستاری در سامانه و برقراری حق پرستاری خانواده محور برای ۹۰۰ نفر با سرانه ۱۵ میلیون ریال با رشد ۹۰ درصد نسبت به سال گذشته و تأمین و پرداخت ۱۲۰ میلیون ریال به عنوان عیدی برای پرسنل مشمول قانون کار و نیروهای قرارداد کارگری برای اولین بار در سابقه بهزیستی لرستان است.

کد خبر 80726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد