خبر تجمیعی| بازدید نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از کانون های شبه خانواده آذربایجان شرقی

نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در سفر به آذربایجان شرقی ضمن نشست با اعضای شورای معاونان بهزیستی استان و تشکیل جلسه با مدیران مراکز شبه خانواده شهرستان تبریز، از خانه های کودکان و نوجوانان و همچنین از مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی بازدید کردند.

* مرکز پژوهش ها، عقل منفصل مجلس

معاون مرکز پژوهش های مجلس و مدیر اجتماعی مرکز پژوهشگاه، این مرکز را مشاور و عقل منفصل مجلس دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی دکتر مهدی مختاری معاون اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس، در نشست با مدیرکل و معاونین اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به کار کارشناسی مرکز پژوهشهای مجلس در تمامی لوایح ابراز داشت : کار دقیق کارشناسی در این حوزه مستلزم حضور در جامعه هست و در صورت عدم اطلاع از اجتماع اثر منفی خود را بر اجتماع می گذارد و همین امر لزوم و اهمیت حضور میدانی دست اندرکاران و کارشناسان مرکز پژوهش ها و آشنایی با فعالیت ها و مسایل دستگاهها را روشن می سازد.

خبر تجمیعی| بازدید نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از کانون های شبه خانواده آذربایجان شرقی

* استان آذربایجان شرقی، جزء استانهای دارای تجارب موفق

وی انتقال تجربه ها و الگوهای موفق را امری بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت : در برخی از موارد قابل بررسی در این مرکز که نیاز به مشاوره احساس می شود؛ افرادی که انجام دهنده کار هستند؛ خود بهترین مشاور در موارد مد نظر می باشند. مختاری، استان آذربایجان شرقی را جزو استانهای دارای تجارب موفق ارزیابی کرد و ادامه داد : خیران جزو سرمایه های اجتماعی در جامعه می باشند و باید به عنوان الگو در کاهش آسیب ها به آنان اشاره کرد و برای حفظ این سرمایه ها، اقدامات بایسته انجام شود.

خبر تجمیعی| بازدید نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از کانون های شبه خانواده آذربایجان شرقی

* رصد مسایل خارج از تیررس مجلس

کارشناس مسئول حوزه اجتماعی مرکز پژوهشگاه مجلس نیز در این نشست، رصد مسایل خارج از تیررس مجلس و احصاء موارد و مشکلات را هدف بازدید ها و نشست روسا و کارشناسان مرکز پژوهشهای مجلس با نمایندگان دستگاهها عنوان کرد. دکتر حسام عزت آبادی با بیان اینکه مسایل و مشکلات استان آذربایجان شرقی از جنس آسیب های خاص کلانشهرها می باشد ابراز داشت : شهرت تبریز به شهر بدون متکدی از افتخارات این شهر است که باید دلیل این موفقیت شناسایی و در سایر استانها از این تجربه استفاده شود و آشنایی با مشکلات کارشناسی مغفول مانده و شناسایی راه حل ها و موفقیت های حاصل شده و روش تحصیل آنها از اهم مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

گزارش تصویری| نشست مشترک بهزیستی با نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

گزارش صدا و سیما| نشست مشترک بهزیستی با نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس

گزارش تصویری| بازدید نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از مراکز شبه خانواده

توانمند سازی فرزندان بهزیستی با همکاری فنی و حرفه ای

تعامل مجلس، سازمان بهزیستی و شرکای اجتماعی؛ کلید حل مشکلات مراکز شبه خانواده

در رسانه| تزریق امید به زندگی در مراکز شبه خانواده

کد خبر 80699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد