دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با رئیس سازمان بهزیستی کشور

صبح روز هفتم خردادماه، "سیدمهدی خدمت بین دانا" مدیرکل بهزیستی گیلان با حضور در سازمان بهزیستی کشور به اتفاق " سیدکاظم دلخوش" نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و "شبنم نسیم دوست" رئیس اداره بهزیستی شهرستان صومعه سرا با "علی محمد قادری" رئیس سازمان بهزیستی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ "سیدمهدی خدمت بین دانا" مدیرکل بهزیستی گیلان در این دیدار ضمن تشریح عملکرد اداره کل بهزیستی استان در جهت خدمت رسانی مطلوب به توانخواهان و جامعه هدف بهزیستی ، به بیان موانع و خواسته های جامعه هدف بهزیستی پرداخت و خواستار رسیدگی همه جانبه مسئولین نسبت به رفع مشکلات جامعه هدف و مددجویان بهزیستی شد.

در ادامه "سیدکاظم دلخوش" نیز با اشاره به مشکلات جامعه هدف بهزیستی، خدمت به این قشر نیازمند را مصداق بارز باقیات و صالحات دانست و هرگونه مساعدت در خصوص رفع نیازهای مددجویان بهزیستی را اعلام کرد.

همچنین "علی‌محمد قادری" رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز ضمن تشکر از تلاش های کارکنان بهزیستی گیلان مبنی بر پیگیری نیازهای مددجویان بهزیستی، هرگونه اقدام لازم در راستای تامین خواسته های جامعه هدف را از اهداف عالیه سازمان برشمرد و بر لزوم پیگیری دلسوزانه مسئولین بهزیستی استان گیلان نسبت به رفع مشکلات و موانع جامعه هدف تاکید کرد.
 

کد خبر 80645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد