خواف | شوراهای محلی شهرستان خواف با خدمات اورژانس اجتماعی آشنا می شوند

جلسه هم اندیشی بین علما و معتمدین روستای مهرآباد و پرسنل اورژانس اجتماع بهزیستی خواف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خواف اولین جلسه شورای محلی در روستای مهراباد خواف با هدف معرفی خط تماس ۱۲۳ اورژانس اجتماعی و شناخت گروه های هدف و آشنایی با خدمات اورژانس اجتماعی در خصوص آسیب های اجتماعی در محل دهیاری روستا برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی خواف ضمن اعلام این خبر گفت: معتمدین، شوراها و روحانیون هر روستا و شهر می توانند نقش مهم در پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی منطقه خود داشته باشند بی شک این افراد با شناخت نقاط ضعف، قوت، تهدیدها و فرصت های منطقه مورد نظر در کاهش، پیشگیری و حل آسیبهای اجتماعی آن منطقه موثر باشد.

سید مهدی متولی افزود: معتمدین با شناخت و معرفی این افراد به ارگانهای مربوطه می توانند از خدمات دولتی و غیردولتی برای حل مشکلات افراد آسیب دیده و درمعرض آسیب کمک بزرگی به جامعه و افراد گروه هدف داشته باشند از طرفی اورژانس ۱۲۳ بهزیستی باوجود ۵ سال از زمان شروع بکار هنوز برای بسیاری از افراد ناشناخته می باشند.  به همین منظور کارشناسان اورژانس اجتماعی با تشکیل جلسات شورای محلی ضمن شناساندن این مرکز به افراد و معتمدین آسیبهای شایع در هر منطقه را شناسایی میکنند.

وی ادامه داد: جلسه شورای محلی در روستای مهرآباد به همین منظور و با حضور معتمدین ازجمله اعضای شورا، دهیار، روحانیون و سایر معتمدین محلی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خواف، در این جلسه، روحانی روستا ضمن تقدیر از حضور کارشناسان بهزیستی خواستار برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با خانواده و ازدواج شد. همچنین مقرر شد در دهه کرامت اولین جلسه آموزش اصول و معیارهای یک ازدواج سالم از دیدگاه روانشناسی برای والدین در این روستا برگزار گردد.

کد خبر 80546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد