در این مراسم که مسئولین فنی و صاحبان امتیاز ۷۰ مرکز مثبت زندگی شهرستان مشهد حضور داشتند، رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی، به بیان مطالبی درخصوص فلسفه وجودی مراکز مثبت زندگی و تعیین اهداف آن به منظور خدمات رسانی مطلوب به گروه هدف سازمان پرداخت و انتظارات را از این مجموعه بیان کرد.
سیده منیره حسینیان، جانشین رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی، پیرو انجام طرح نظارت و ارزیابی مراکز ضمن بیان سرفصل ها و موارد قابل پیگیری بر اساس بخشنامه معاونت راهبری و توسعه خدمات مثبت زندگی بهزیستی کشور، همت و تداوم عمل مدیران مراکز در انجام امور محوله مطابق دستورالعمل های مربوطه را مطالبه کرد.
فرخی، معاون تخصصی بهزیستی مشهد نیز در این جلسه به اهمیت نیازسنجی صحیح جامعه هدف و پیگیری امور توسط مددکاران مراکز مثبت زندگی تا حصول نتیجه و تسلط مسئولین فنی به شیوه نامه ها و دستورالعمل های تخصصی ولزوم انتقال موارد به پرسنل تاکید کرد.
در پایان مهدی زاده، مسئول انجمن مددکاری به تشریح فعالیت مددکاری و نحوه نیاز سنجی مسائل مددجویان و خانواده های آنان در راستای توانمندسازی انها پرداخت.
نظر شما