تبیین فتوحات انقلاب در سوم خرداد باید تقویت شود

نشست بصیرتی، تبیینی روز مقاومت و ایثار با حضور مدیران و معاونین بهزیستی گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان؛ پیش از ظهر امروز همزمان باروز ملی مقاومت و ایثار و سالروز آزادسازی خرمشهر پایگاه بسیج اداره کل بهزیستی گلستان نشست بصیرتی، تبیینی این ایام را برگزار کرد.

در این مراسم که باحضور مدیران، معاونین و جمعی از همکاران اداره کل بود، کبیر از هادیان سیاسی استان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند:« خرمشهر ها در پیش داریم...» اکنون نیز ملت شهید پرور ایران با درایت و همبستگی به مقابله با انواع تهدیدات و نقشه‌های شوم متخاصمان رفته و در قلل رفیع موضوعات پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزار درآورده است.

وی افزود: فرماندهی و وسعت دید شهدایی همچون احمد متوسلیان و سیدالشهدا جبهه مقاومت سپهبد سلیمانی در برهه ها و پیچ های تاریخی نظام باعث شد بسیار از نخبگان جوان و متفکرین این مرز وبوم پابه عرصه نهاده و با درخشش خود نام ایران را بلند آوازه تر از پیش کنند.

کبیری تصریح کرد: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راس آن مقاومت مثال زدنی مردم خرمشهر و دزفول یک وظیفه ذاتی است چراکه در نخستین روزهای استقرار انقلاب مردمی دژخیمان زمان با حمایت شیطان بزرگ سعی در سرنگونی این کشور داشتند که در سوم خرداد و با عملیاتی کم‌نظیر قدرت خودباوری ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی آغاز شده علیه ملت و خانواده ایرانی گفت: شما بعنوان یکی از محور های حمایتی، تقویتی خانواده و التیام بخشان آسیب‌دیدگان این جنگ نابرابر وظیفه بزرگی داشته که با هدایت و برخورد هوشمندانه می‌توانید خیل عظیمی از مجروحین و آوارگان آن را مدیریت کنید.

کد خبر 80380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد