رایزنی جهت توسعه خدمات بهزیستی در شهر قنوات

طی نشستی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قنوات و مدیر کل بهزیستی توسعه خدمات بهزیستی در این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که در دفتر مدیر کل بهزیستی برگزار شد مهندس فرهادلو شهر دار قنوات ، مهندس حسنی رئیس شهرای اسلامی شهر و طاهری رئیس مجمع نمایندگان قم در شهر قنوات حضور داشتند .

در ابتدای این دیدار مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به تشکیل پرونده و ارائه خدمات مستمر به 212 نفر (70 پرونده اجتماعی و 142 پرونده توانبخشی ) در این شهر افزود : 330 نفر هم از خدمات غیر مستمر بهزیستی بهره مند هستند و مرکز مثبت زندگی شهر قنوات در سال گذشته علاوه بر تشکیل کارگاه های حرفه آموزی آمادگی شغلی و پرداخت سرمایه کار ، به 200 پرونده روستایی در قالب طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه خدمات داده است و طرح های همچون : پیشگیری از معلولیتها ، طرح خود مراقبتی زنان و دختران ، طرح مادر و کودک و برگزاری نمایشگاه های توانمندی های زنان سرپرست خانوار را داشته است و مرکز درمان اعتیاد شهر قنوات و کمپهای مسقر در جاده قم قنوات هم در زمینه درمان معتادین منطقه فعالیت دارند .

میرئی با اشاره به رشد جمعیتی شهر قنوات در سنوات اخیر و گسترش این شهر به افق جمعیتی آینده و ضرورت پیش بینی زیرساخت های خدمات اجتماعی در قنوات پرداخت و خواستار همکاری شورای اسلامی و شهرداری قنوات در این خصوص شد .

مهندس فرهادلو شهردار قنوات هم ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی به بیان انتظارات مدیریت شهری و شهروندان در حوزه بهزیستی پرداخت و از آمادگی شهرداری جهت توسعه مناسب سازی معابر شهری ، نظارت بر مناسب سازی اماکن در دست احداث ، تامین زمین مناسب جهت احداث مرکز نگهداری معلولین و سالمندان و درنهایت بازسازی ساختمان مرکز خدمات بهزیستی شهر قنوات خبر داد .

کد خبر 80352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد