بازدید سرپرست اداره کل بهزیستی استان  از مراکز شبانه روزی شهر دهق

ناصر چاووشی سرپرست اداره کل بهزیستی استان از مراکز شبانه روزی و درمانی شهر دهق بازدید واز نزدیک با توانخواهان مقیم مراکز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نجف آباد، در این دیدار که صدیقی معاون توانبخشی بهزیستی استان، قناعت کار رئیس بهزیستی شهرستان نجف آباد و زمانی مدیر مراکز شبانه روزی دهق نیز حضور داشتند، از مرکز نگهداری سالمندان و مرکز توانبخشی بیماران اعصاب و روان مهر دهق، درمانگاه امام سجاد دهق، کارخانه بهاریس و مرکز آموزشی و توانبخشی سینای مهر دهق بازدید به عمل آمد.  

  در این دیدار، چاووشی ضمن بازدید از قسمت های مختلف مراکز و کارخانه بهاریس و استماع گزارش وضعیت موجود بیان داشت: امروز فرصت مغتنمی برای تقدیر از اقدامات و خدمات مراکز توانبخشی معلولین و کارفرمایانی است که برای به کارگیری و اشتغال توانخواهان در تلاشند وضروریست تا پرسنل زحمتکش مراکز نهایت دقت و همت  را در خدمت به این عزیزان بکار گیرند.

 وی دربازدیدازمراکز شبانه روزی، ضمن دیدار چهره به چهره با بیمارن اعصاب وروان و سالمندان، با اشاره به اهمیت نظارت مستمر بر مراکز تحت نظارت خصوصا مراکز شبانه روزی افزود: در این بازدید ها سعی خواهیم کرد با حضور معاونین تخصصی و دفاتر نظارتی نحوه پذیرش، خدمت رسانی و نگهداری و کلیه امور تخصصی و عمومی مرکز مورد رصد قرار گیرد و ضمن بازدید از کلیه بخشهای هرمرکز مسائل بهداشتی، تغذیه، طبخ، سرویس ها، خوابگاه ها، امور درمانی و دارویی، پرستاری و مددکاری و... مورد ارزیابی گیرد. همچنین تامین نیازهای مراکز و هماهنگی با خیرین در دستور کار است و در تلاشیم تا بهترین شرایط را برای توانخواهان و سالمندان فراهم سازیم.

وی در بازدید از مرکز درمانی امام سجاد، اظهار داشت:  مراکز درمانی  می‌توانند خدمات ارزشمندی در تمامی‌بخش های درمانی به مردم ارائه دهند و هدف تنها خدمت رسانی و کمک به جامعه هدف است و در این خصوص بخشی از هزینه‌های درمانی بیماران نیازمند و بی بضاعت در این مرکز توسط بهزیستی تامین می‌شود.

کد خبر 80125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد