پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر

محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان طی پیامی؛ فرارسیدن سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس، آزدسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  متن پیام به شرح ذیل است:

فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است.    حضرت امام خمینی (ره)

بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار کردند.

خرمشهر به تعبیرامام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اراده خداوند آزاد شد و سپاه اسلام در مسیر فتح های بزرگ و خیره کننده قرار گرفت و ورق های زرین  ۸ سال دفاع مقدس به صحیفه تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی افزوده شد، برای همیشه به قصه ای ماندگار و جاودانه در تاریخ جانبازی و ایثارگری مردم ما بدل گشت باید تا همیشه تاریخ مورد توجه و پاسداشت ملت بزرگ ایران قرار بگیرد.

اینجانب، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی فرارسیدن سوم خرداد، سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس به ویژه کارکنان اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف  تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ملت بزرگ ایران اسلامی سلامتی و سربلندی مسئلت می نمایم.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 80109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد