شاهرود| معرفی سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان

در آیینی با حضور مدیرکل، معاون پشتیبانی و مسئول بازرسی بهزیستی استان و جمعی از همکاران بهزیستی شهرستان از خدمات و زحمات مسعود جهانسیر تقدیر و حسن غربا بعنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان شاهرود معرفی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمودمنطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان طی حکمی حسن غربا را به سمت سرپرست بهزیستی شهرستان شاهرود منصوب کرد .

منطقی در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و تشکر از اقدامات ارزنده جناب آقای جهانسیر در سمت رئیس شهرستان و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان گفتند: می توان در توضیح اهمیت و جایگاه شهرستان به نوک پیکان خدمات بودن اشاره کرد و همین خود گواه بر حجم کار در شهرستان ها است و یکی از راه های موفقیت و دستیابی به اهداف پیش بینی شده و رضایتمندی جامعه هدف همدلی و همراهی هست که بحمدالله این امر در شهرستان شاهرود ساری و جاری است و انتظار می رود همکاران شهرستان همانند گذشته و بیش از پیش با سرپرست جدید همکاری و همراهی داشته باشند .

وی در ادامه با اشاره به کاهش نیروی انسانی در سال های اخیر ادامه دادند: لازم است در شرایط فعلی با برنامه ریزی، ارتقای سطح انگیزش و استفاده حداکثری از ظرفیت های درون و برون سازمانی و تمرکز بر نتیجه محور بودن فعالیت ها گام های موثر و پایداری در ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف برداشت .

پس از ایشان مسعود جهانسیر رئیس اسبق بهزیستی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مدیرکل، اعضای شورای اداری بهزیستی استان، گزارشی از اهم خدمات ارائه شده در مدت تصدی ارائه و در پایان سخنان خود از کلیه همکاران خود در شهرستان شاهرود تقدیر و تشکر ویژه ی داشتند.

سپس حسن غربا ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرکل بهزیستی استان در واگذاری سمت رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از اهداف و برنامه های خود و پیش رو شهرستان سخن گفته و راه رسیدن به سر منزل مقصود را همکاری بین بخشی و استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان بیان داشتند .

در پایان این مراسم با اهداء لوح از خدمات و زحمات مسعود جهانسیر تقدیر و طی حکمی به امضاء مدیرکل حسن غربا بعنوان سرپرست جدید بهزیستی شاهرود  معرفی شد . 

کد خبر 80106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد