گرگان| فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی شهرستان منصوب شد

با حکم فرمانده بسیج شهرستان گرگان مسئول بسیج اداره بهزیستی شهرستان گرگان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان؛ طی مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار دیلم کتولی فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان گرگان حسن ساور علیا بعنوان مسئول بسیج اداره بهزیستی گرگان معرفی شد.

در این مراسم که با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان و جمعی از کارکنان این اداره برگزار شد، دیلم کتولی گفت: امید آفرینی در جامعه یکی از کارهای ارزشمندی است که کارکنان بهزیستی در جامعه انجام می دهند.

وی افزود: همه ما مردم باید در یک جبهه برای پاسداری از نظام تلاش کنیم و نگذاریم که دشمن یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش دهد و در این بین امید آفرینی یکی از کارهای ارزشمندی است که کارکنان بهزیستی توانسته اند به خوبی انجام دهند.

فرمانده بسیج گرگان اظهار داشت: امید آفرینی برای افرادی که آینده پر چالش و مسیر سختی را پیش رو دارد، مسئولیت سنگینی است و همان رسالت اعتقادی، ملی و انقلابی ما محسوب می شود.

دیلم کتولی ادامه داد: در حال حاضر جامعه از نظر حوزه حجاب و عفاف با مشکلاتی مواجه شده است که در این زمینه نباید به دشمن فرصت بدهیم تا جلو بیاید.

وی در خصوص شرایط جامعه گفت: در کشور ما مشکلات و سختی های زیادی وجود دارد ولی مردم انصافا با یک نگاه مثبت نسبت به اصول انقلاب نگاه می کنند، چرا که ما خون های زیادی برای این ارزش ها داده ایم.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه برنامه های مشترک زیادی را به همراه بهزیستی انجام می دهیم، گفت: اگر نیروهای مسلح به تنهایی جایی ورود کند، هزینه های زیادی را نیازمند است اما سازمان هایی همچون بهزیستی همیشه کنار ما حضور داشتند.

دیلم کتولی تصریح کرد: رفع مشکلات افراد نیازمند از جمله کارهای ارزشمندی است بهزیستی برای امید آفرینی در جامعه انجام می دهد.

کد خبر 80097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد