فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام، به میزبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

نحوه مشارکت

این جشنواره در بخش‌های فردی یا گروهی و خانوادگی، به دو شیوه مکتوب و الکترونیک میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. علاقه‌مندان به شرکت در بخش انفرادی می‌توانند متناسب با گروه سنی خود ضمن مطالعه کتاب‌ها، در هر یک از رشته‌های جشنواره شرکت کنند. در بخش گروهی، با انتخاب گزینه گروهی در حساب کاربری فرد، امکان مشارکت در قالب جمع‌های دوستانه، دانشجویی و صنفی در رشته‌های با قابلیت گروهی میسر است. همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بخش خانوادگی، می‌بایست در هنگام مراجعه به سایت جشنواره، ضمن انتخاب گزینه خانوادگی و افزودن همه یا بخشی از اعضای درجه یک خانواده (پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ و مادربزرگ) متناسب با گروه سنی خود در رشته‌های جشنواره شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان تنها می‌توانند در یکی از دو بخش فردی یا گروهی و خانوادگی شرکت کنند. در بخش گروهی، جوایز داوری به اثر تعلق می‌گیرد. در بخش خانوادگی، جمع امتیاز از محاسبه میانگین نمرات اعضای خانواده انجام و شرکت‌کنندگان این بخش دو بار وارد مرحله قرعه کشی می‌شوند.

فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی 

پوستر جشنواره

کد خبر 80038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد