برگزاری سومین جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان

سومین جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان در سال جاری در سالن آموزش این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد تخصصی و عمومی و نیز پیگیری مسائل و مشکلات حوزه ها و افزایش تعاملات درون سازمانی و بین بخشی ، سومین جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان در سال جاری در سالن آموزش این اداره کل برگزار شد.

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان در این جلسه ، برگزاری جلسات شورای معاونین را نشانه اهمیت عملکرد حوزه ها ،در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان برشمرد و گفت : این جلسات فرصت بسیار مناسب و مغتنمی است تا خود را ارزیابی نموده و با بازنگری بر روی فعالیتها در حوزه های مختلف در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش گام برداریم .

وی با اشاره به اهمیت معرفی و اطلاع رسانی به موقع خدمات و فعالیتهای سازمان در حوزه های مختلف به عموم و گروههای مختلف جامعه هدف ، بر پوشش رسانه ای ارائه خدمات در مناطق آسیب خیز و مناطق کم برخوردار سطح شهر بندرعباس و استان به مردم و جامعه هدف ساکن در مناطق حاشیه نشین تاکید کرد .

مدیر کل بهزیستی هرمزگان همچنین بر ضرورت توجه و پیگیری مشکلات مددجویان و تکریم مراجعین تاکید نموده و ابراز داشت : باید از همه ظرفیت ها و فرصتهای موجود در جهت جلب توجه مسئولین به اهمیت مساله مسئولیتهای اجتماعی به منظور رفع مسائل و مشکلات مددجویان استفاده نماییم و با ایجاد حساسیت در مدیران دستگاههای اجرایی در خصوص مشکلات جامعه هدف ، زمینه تعامل و همکاری بیشتر دستگاههای اجرایی را در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان فراهم سازیم .

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان در ادامه به ضرورت برگزاری منظم جلسات شورای معاونین و پیگیری و اجرایی نمودن مصوبات تاکید کرد .

جهانشاهی در ادامه با تبریک فرار سیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، واحد روابط عمومی را یکی از ارکان تاثیر گذار در هر سازمان و دستگاهی برای اطلاع رسانی فعالیتها و خدمات حائز اهمیت برشمرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر معاونتهای ستادی جهت انعکاس به موقع خدمات به عموم و گروههای مختلف جامعه هدف گردید.

شایان ذکر است : در ادامه این نشست هر یک از معاونین حوزه های تخصصی و عمومی به ارائه گزارشی در خصوص دستور کار حوزه مربوطه پرداخته و پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در زمینه دستور کار این جلسه بیان داشتند .

در پایان مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن جمع بندی مطالب به بیان رهنمودها و ارائه راهکارهایی در خصوص پیشنهادات مورد ارائه و دستور کار جلسه پرداخت.

کد خبر 79872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد