۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
نشست مدیر کل و معاونین بهزیستی با مدیر کل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس

مدیر کل و معاونین بهزیستی طی نشستی در دفتر مدیر کل بهزیستی فارس با مدیر کل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره)استان فارس،دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس هدف از این نشست را کارتیمی با انگیزه الهی عنوان نمود و گفت : ارتباطات سازنده ای فی مابین بهزیستی و کمیته امداد فارس در راستای خدمت رسانی و رفع چالش های جامعه هدف وجود دارد که زمینه ساز هم افزایی ، گسترش همکاری و انعقاد تفاهم نامه های جامع مشترک است.

مدیر کل بهزیستی فارس به دامنه گسترده فعالیت ها و خدمات متعدد سازمان بهزیستی اشاره نموده و اذعان داشت :ابعاد مختلف اعم از آسیب های اجتماعی،مسکن،اشتغال،خدمات مشاوره ای و ... زمینه هم افزایی و گسترش همکاری های مشترک فی مابین بهزیستی و کمیته امداد فارس هستند.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این نشست بیان داشت: هر چقدر ارتباط و تعامل این دو نهاد خدمت رسان افزایش یابد شاهد خدمت رسانی بهتر به افراد نیازمند و جامعه هدف هر دو نهاد خواهیم بود،

مدیر کل کمیته امداد افزود باید از ظرفیت های مشترک استفاده کنیم و با بهره گیری از کارشناسان متخصص و توانمند بهزیستی فارس و همکاران با تجربه و متخصص در کمیته امداد به طور شایسته به جامعه هدف خدمت نماییم.

در ادامه این جلسه معاونین هر دو نهاد به بیان نقاط مشترک جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین پرداختند.

ترویج و توسعه مشارکت های مردمی و بهره مندی از ظرفیت خیرین نیک اندیش استان،برپایی غرفه های مشترک عرضه و فروش محصولات تولیدی جامعه هدف،فعالیت های آموزشی و فرهنگی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، خدمات پیراپزشکی و مشاوره ای،ایجاد طرح های تحول گرا و... به عنوان برخی از عناوین مطرح شده جهت گسترش همکاری های حوزه به حوزه توسط معاونین و مدیران هر دو نهاد مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 79869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد