معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در آئین تجلیل از روابط عمومی ها

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه؛ بر لزوم برگزاری دوره های تخصصی برای روابط عمومی های ادارات شهرستان در راستای توانمند نمودن روابط عمومی ها؛ انتقال تجارب و به تبع آن، توانمند شدن ادارات تاکید کرد.

مسعود سعادتی در آیین تجلیل از روابط عمومی های شهرستان میانه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی ها گفت: مدیران ادارات باید قدردان و حامی واقعی روابط عمومی ها باشند زیرا کمک و حمایت از روابط عمومی ها در واقع کمک به مدیران در انعکاس اقدامات و عملکرد ادارات است.

وی در ادامه به جنگ رسانه ای شدید و علنی دشمن علیه جغرافیای ایران اسلامی اشاره کرده گفت: دشمن با بزرگنمایی و سیاه نمایی مسائل و مشکلات؛ تبدیل نقاط قوت به نقاط ضعف؛ عمدی نشان دادن خطاها و تعمیم دادن اشتباهات افراد به کل جامعه و نظام و ناامید کردن مردم، سعی در فتنه و توطئه برای براندازی نه تنها نظام بلکه جغرافیای ایران دارد.

سعادتی یکی از ابزارهای امیدآفرینی در جامعه را روابط عمومی ادارات و ایجاد اعتماد بین روابط عمومیها و مردم خواند و گفت: دروغ آفت روابط عمومیهاست و رعایت صداقت و انصاف در انعکاس امور انجام شده می تواند اعتماد آفرین و امیدآفرین باشد.

فرماندار ویژه میانه با تصریح بر اینکه روابط عمومی نه تنها زبان گویای ادارات برای بیان عملکردهاست بلکه باید گوش شنوایی برای شنیدن مطالبات مردم و رساندن آنها به گوش مسئولین باشد. وی با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم اطلاعات درست و صحیح به دست مردم برسد افزود: نباید اجازه دهیم حق دولت و خدمات و تلاشهای انجام شده از سوی دولت ضایع شود.

سعادتی در پایان به تخصیص اعتبارات عمرانی ۱۲۰ درصدی در سال گذشته که برای اولین بار اتفاق افتاده است اشاره کرد و افزود: بازگو کردن رویدادهایی چنین و پروژه های انجام شده از سوی ادارات و نهادهای شهرستان سبب احقاق حقوق دولت است. در پایان جلسه از مسئولین روابط عمومی های شهرستان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 79814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد