بازدید از منزل مددجویی و تفقد و دلجویی از والدین کودک دارای معلولیت

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان همدان به همراه کارشناسان بهزیستی و گروه جهادی شهیده سیده زهرا موسوی ارفع از خانه کودک دارای معلولیت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان در این بازدید پرونده مددجو مورد بررسی قرار گرفت، وضعیت حق پرستاری، معافیت سربازی پدر، مشکل مسکن وغیره ارزیابی شد.

امیر کوکاییان؛ معاون امور توانبخشی بهزیستی استان همدان با اشاره به ضرورت توجه به کودکان دارای نیازهای ویژه و مددجویانی که در سنین کودکی و نوزادی قرار دارند؛ گفت: نیاز است که کارکنان بهزیستی نیز نسبت به این افراد سعه صدر و حوصله داشته باشند.

وی در ادامه به بررسی پرونده این مددجو پرداخت و خواستار پیگیری امور مربوطه از سوی کارشناسان، مددکاران و والدین این کودک شد.

در ادامه، بسته حمایتی غذایی متشکل از مرغ، برنج، رب، دو بسته ماکارونی و قند از سوی گروه جهادی شهیده سیده زهرا موسوی ارفع به این خانواده اعطا شد.

گفتنی است؛ یکی از مشکلات این خانواده که خیرین محترم می توانند در این زمینه وارد کار شوند، تهیه کولر بود چراکه فرزند خانواده دارای معلوبیت بینایی شدید بوده و هوای گرم برای این کودک مضر است.

کد خبر 79795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد