در رسانه | بیش از ۵۰۰ ورزشکار معلول در هرمزگان فعال هستند

مرادی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ ورزشکار معلول در هرمزگان فعال هستند، گفت: اشتغال اصلی‌ترین دغدغه‌ ی ورزشکاران معلول است.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات ورزش معلولین و جانبازان استان هرمزگان در آیین تجلیل از مدال ‌آوران و مقام آوران معلول استان، با بیان اینکه که از دهه ۸۰ با ورزشکاران معلول در ارتباط است، اظهارداشت: علی رغم ارتباط قبلی از سال ۱۳۹۰ به عنوان رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان در خدمت ورزشکاران هستیم و تلاش کردیم در این عرصه خدماتی داشته باشیم.

وی افزود: سال ۱۳۹۰‌ تعداد انگشت‌ شماری ورزشکار جانباز و معلول در استان داشتیم که عمدتا در رشته‌ی بسکتبال با ویلچر فعالیت داشتند اما امروز بیش از ۵۰۰ ورزشکار معلول در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند. مرادی بیان‌ کرد: بسیاری از افرادی که در منازل به دلیل بی‌ انگیزه‌گی دچار زخم بستر می‌شدند امروز در ورزش‌های مختلف فعال هستند و خوشبختانه استعدادهای نابی نیز شکوفا شده است که توانسته ‌اند در عرصه‌ های ملی و بین‌المللی افتخار آفرینی کنند.

رئیس هیات ورزش معلولین و جانبازان استان هرمزگان، با اشاره به موفقیت تیم دو میدانی معلولین استان و کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران استان، گفت: استاندار هرمزگان، همواره همراه ورزش معلولین بوده‌اند و ورزش جانبازان و معلولین یکی از اولویت‌ های استاندار در حوزه ورزش بوده است که از این بابت از مهندس دوستی ممنون هستیم.

وی ادامه داد: ما به اعضای هیات ورزش معلولین و جانبازان گفته‌ ایم که حق ندارند از کسی در این حوزه شکوه و شکایت کنند چرا که ورزش معلولین با تمام هیات ‌های ورزشی فرق دارد و کسانی که به این هیات کمک می‌کنند حتما باید از سوی خداوند متعال توفیق خدمت داشته باشند.

احمد مرادی عنوان‌کرد: ۷درصد از جمعیت استان هرمزگان را جامعه‌ی معلولین تشکیل می‌دهند و یقین بدانید که در این امر حکمتی نهفته است و چه بسا که حکمت این مسئله ارزیابی عملکرد ما در قبال معلولین و جانبازان است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان‌کرد: اصلی‌ ترین دغدغه‌ ای که در قبال ورزشکاران معلول داریم مسئله‌ی اشتغال آن‌ ها است و خواهش داریم با توجه به ظرفیت‌ های موجود در استان کمک کنید تا این دغدغه نیز رفع شود.

کد خبر 79717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد