پیام سرپرست اداره کل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

ابعاد گسترده ی تاثیر ارتباطات و اطلاعات برکارآمدی دستگاه ها، موجب توجه ویژه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها شده است. از همین رو سازمانهای پیشرو روابط عمومی را به مثابه کانون تفکر برای مدیریت افکار در جامعه و هنری برای یافتن رمز نفوذ به دلهای شهروندان می‌دانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان ناصر چاووشی سرپرست این اداره  کل در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

امروزه پیشبرد اهداف برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است. در این میان ابعاد گسترده ی تاثیر ارتباطات و اطلاعات برکارآمدی دستگاه ها، موجب توجه ویژه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها شده است. از همین رو سازمانهای پیشرو روابط عمومی را به مثابه کانون تفکر برای مدیریت افکار در جامعه و هنری برای یافتن رمز نفوذ به دلهای شهروندان می‌دانند.

۲۷اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا ضمن ارج نهادن به همت و تلاش های فعالان و همکارانِ عرصه ارتباطات که ضمن هم افزایی، هم اندیشی، همنوایی و همگرایی در راستای انجام ماموریت های سازمانی تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان برای این عزیزان سلامتی، سربلندی و توفیق حرکت در مسیر اطلاع رسانی صادقانه خواستارم.

                                                                                                                                                                                 ناصر چاووشی
                                                                                                                                                              سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 79660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد