پاسخگویی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به درخواست های مردمی از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت ( سامد)

مدیرکل بهزیستی هرمزگان، ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور در مرکز سامد ، پاسخگوی سوالات ، درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات مردم بودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای تحقق مصادیق حقوق شهروندی و به منظور ارتباط بیشتر و اثربخش با اقشار مختلف مردم و رسیدگی مناسب به درخواست‌ها و مشکلات آنان ؛ سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان ساعت ۹ صبح امروز ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور در مرکز سامد از طریق تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی درخواست ها، مطالبات، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی بود.

کد خبر 79550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد