نجف‌آباد| نشست کارگروه اجتماعی فرهنگی خانواده  و سلامت جامعه  برگزار شد

نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی و سلامت خانواده  با محوریت  برپایی کارگاه های آموزشی  و ارتقاء سلامت روان در خانواده، در محل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرستان نجف آباد برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نجف‌آباد، این نشست که با حضور قناعت‌کار رئیس بهزیستی شهرستان، خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نجف‌آباد، سرهنگ نوابی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سرهنگ قربعلی معاون اجتماعی سپاه برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی با اشاره فعالیت‌های بهزیستی در زمینه مشاوره خانواده اظهار داشت: حمایت از خانواده و ارتقاء سلامت روان  این نهاد مهم اجتماعی، تنها بر عهده یک دستگاه نیست و با همکاری تمامی سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توان به اصلاح خانواده و سپس به اصلاح جامعه پرداخت.

علیرضا قناعت‌کار افزود: آموزش مهارت‌های خودمراقبتی و مدیریت بحران، در حیطه کار بهزیستی است و مشاوران بهزیستی آماده ارائه دادن خدمات رایگان به جامعه و خانواده ها هستند.

 علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نجف‌آباد ضمن اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارگروه خانواده در سال گذشته، گفت: خانواده‌ها به جلسات مشاوره گروهی و آشنایی هر چه بیشتر با آسیب‌های اجتماعی نیاز دارند و این مهم،  نیازمند مشارکت فعالانه و کارشناسی تمام دستگاه‌ها بوده و نیاز به تعامل و همکاری همه جانبه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در ادامه این نشست گفت: موضوع خانواده و کار درحیطه آگاه‌سازی خانواده، از موضوعات مهم و اساسی است و  استفاده از ظرفیت‌های تمامی ارگان‌ها و نهادهای مرتبط را  می‌طلبد.

نوابی با اشاره به  شناسایی ۴۰محله در شهرستان افزود: در اختیار قرار دادن فضا برای  برگزاری کارگاه‌های مشاوره خانواده، نیاز به تشریک مساعی و هم افزایی تمام نهادها دارد و مساجد می‌توانند محور فعالیت در هر محله باشند. ایمنی جامعه با آگاه‌سازی بالا می‌رود و این همان جهاد تبیین است.

نجف‌آباد| کارگروه اجتماعی فرهنگی خانواده  و سلامت جامعه  برگزار شد

نجف‌آباد| کارگروه اجتماعی فرهنگی خانواده  و سلامت جامعه  برگزار شد

کد خبر 79415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد