کسب سه عنوان برتری پایان کار تیم بهزیستی گلستان در مسابقات ورزشی

بهزیستی گلستان با کسب ۳عنوان قهرمانی در جشنواره مسابقات ورزشی جامعه هدف به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ حسین اسکندری مسئول تربیت بدنی گلستان از اعزام ۲ تیم ورزشی توانخواهان تحت پوشش به جشنواره مسابقات ورزشی بهزیستی کشور خبرداد.

وی افزود: گروه ورزشی گلستان در قالب دو تیم پسران و دختران به شهرستان های بابلسر و تنکابن اعزام که با کسب عناوین برتری در رشته های مختلف به کار خود خاتمه دادند.

اسکندری تصریح کرد: این رقابت ها به میزبانی ستاد بهزیستی کشور و مجتمع‌های ورزشی شهرهای تنکابن و بابلسر برگزار شد.

وی با اشاره به موفقیت های این گروه اعزامی اظهار داشت: حضور در شرایط اردویی، نشاط ، بروز استعدادهای نهفته ورزشی ، پرداختن به مسولیت های شخصی و اجتماعی و در کنار آن رقابت از اهداف ما بوده وگاهاً برخی استان ها صرفا به هر دلیلی فقط جنبه رقابتی رشته ورزشی را می بینند که گاهی اخلاق در آن از الویت خارج می شود.

مسئول تربیت بدنی بهزیستی گلستان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت معاونت توانبخشی استان در این خصوص ادامه داد: تیم استان متشکل از ۲۱ ورزشکار به این دوره از مسابقات اعزام شد که با کسب مقام‌های سومی در رشته تنیس روی میز، مقام قهرمانی در رشته‌های شنا و فوتبال دستی آقایان به کارخود پایان داده است.

اسکندری در خصوص نفرات اعزامی به این مسابقات اعلام کرد: امسال باتوجه به حضور چندین ورزشکار دارای معلولیت گلستانی در تیم‌های ملی کسب مقام در این دوره از مسابقات توسط بهزیستی گلستان کاهش داشته است.

کد خبر 79345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد