تجلیل از ورزشکاران مدال آور آسیایی ناشنوای استان

طی مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی استان، نایب رئیس هیئت ناشنوایان استان، معاون توانبخشی، معاون هماهنگی موسسات غیردولتی،مشارکتهای مردمی و اشتغال، معاون پیشگیری و جمعی از پرسنل بهزیستی استان از قهرمانان ورزش فوتسال ناشنوایان استان که با کسب مدال طلا مقام اول آسیایی و اقیانوسیه را از آن خود کرده بودند، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: صبح امروز سردار پاریاد رئیس هیئت ناشنوایان استان و مربی تیم فوتسال ناشنوایان در اولین مقصد خود بعد از کسب مقام اول در مسابقات آسیایی با حضور در اداره کل بهزیستی،به دیدار مدیرکل بهزیستی استان رفت.

محمدکریم آریا در حاشیه این مراسم با بیان اینکه افتخارآفرینی توانخواهان بهزیستی نشان از همت والا و روحیه شکست ناپذیری آنان دارد،اظهار داشت: ورزشکاران توانخواه نمونه بارزی از تلاش های ارزشمند و ایستادگی برای رسیدن به پله های موفقیت هستند که متاسفانه در بسیاری از موارد خانواده ها از این همه استعداد و توانایی فرزندانشان که میتواند الگوی خوبی برای سایر افراد جامعه باشد آگاهی ندارند.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در مسابقات آسیاسی و اقیانوسه به مربیگیری سردار پاریاد و حضور اسماعیل دژه بعنوان بازیکن ، توانست مدال طلای این مسابقات را کسب نماید.

همچنین ظهر امروز؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه به همراه جمعی از پرسنل بهزیستی شهرستان با حضور در منزل شخصی اسماعیل دژه برنده مدال طلا و مقام اول مسابقات آسیایی تقدیر کرد. 

کد خبر 79316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد