فراخوان اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

اداره کل بهزیستی استان آزمایشات ژنتیک را از طریق فراخوان واگذار میکند

فراخوان  آزمایشگاه های متقاضی همکاری با  اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

اداره کل بهزیستی خراسان شمالی درنظر دارد انجام آزمایشات ژنتیک (هول اگزوم و غیر هول اگزوم )خود را از طریق فراخوان یک مرحله ای با موضوع مذکور جهت متقاضیان همکاری با سازمان بهزیستی خراسان شمالی در سطح استان و یا خارج از استان،طبق شاخص ها و تفاهم نامه های تعیین شده در آخرین دستورالعمل جامع خدمات مشاوره  ژنتیک و شرایط و توضیحات مندرج در پیوست فراخوان به انجام رساند.

آزمایشگاه های متقاضی همکاری ضمن اعلام تعرفه دریافتی، مدارک و مستندات لازم

(طبق پیوست موجود در فراخوان )را تا مورخه 1402/02/28 جهت ارائه به کمیته تخصصی سرمنطقه به اداره کل بهزیستی خراسان شمالی _معاونت امور پیشگیری تحویل دهند.

ضمنا آزمایشگاه های متقاضی همکاری درخصوص انجام آزمایش هول اگزوم،علاوه بر مدارک فوق،می بایست تصویر گواهی مدرک بیوانفورماتیک و نام موسسه همکار را هم جهت ارائه به کمیته تحویل دهند.

کمیته های تخصصی منطقه و یا سرمنطقه،مدارک را بررسی و اسامی آزمایشگاه های مورد تایید را به استان مبدا  و همچنین استان های زیرمجموعه اعلام خواهند کرد .

لازم به ذکر است ضمن عقد تفاهمنامه و در حین همکاری ،در صورت حذف هر آزمایشگاه ( به علت عدم حسن همکاری با بهزیستی ) مراتب کتبا به همراه مستندات به آزمایشگاه مورد نظر و همچنین به ستاد بهزیستی کشور اعلام می گردد و در صورت لزوم تفاهم نامه فی مابین فسخ خواهد شد.

موضوع فراخوان : آزمایشات ژنتیک

مدت اجراء: از تاریخ تایید آزمایشگاه توسط کمیته تخصصی تا پایان سالجاری.

نشانی جهت ارسال مدارک:خراسان شمالی- شهرستان  بجنورد- بلوار فلسطین - اداره کل بهزیستی خراسان شمالی- معاونت امور پیشگیری-کد پستی: 9415693598

مدارک مورد نیاز جهت ارسال به بهزیستی  ،طبق موارد قید شده در شرایط فراخوان  (پیوست).

درصورت هرگونه ابهام با شماره تلفن 09155847426 سرکارخانم وحدانی تماس حاصل گردد.

جهت دریافت نمونه تفاهم نامه - شرایط آزمایشگاه-شاخصهای انتخاب آزمایشگاه کلیک نمایید.

کد خبر 79244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد