ادارات پذیرش و هماهنگی گروه های هدف خط مقدم و قطب خدمت رسانی به جامعه هدف هستند

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه هدف سازمان بهزیستی کشور در نشست با اعضای شورای معاونین بهزیستی استان مرکزی گفت: باید تمام تلاش خود را بر رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم مددجویان متمرکز کنیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی، محمد مهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور در این جلسه بر بازنگری ساختار و تشکیلات مراکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان‌ها تأکید کرد.
وی گفت: باید تمام تلاش خود را بر رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم مددجویان متمرکز کنیم و پاسخگویی مناسبی داشته باشیم وادارات پذیرش و هماهنگی گروهها ی هدف خط مقدم و قطب خدمت رسانی به جامعه هدف هستند.
رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور همچنین ضمن تأکید بر مستندسازی اقدامات انسان‌دوستانه کارکنان گفت: میز خدمت باید در مناطق محروم و مساجد برگزار و به نیازهای مخاطبان پاسخگویی شود.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور افزودند: باید تمام تلاش خود را بر رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم مددجویان متمرکز کنیم و وظیفه ما پاسخگویی به ایشان است و در این راه نباید از هیچگونه تلاشی فروگذار باشیم.

امیری گفت: سیاست های جدید سازمان و اختیار به شهرستانها بمنظور تسهیل درخدمات رسانی و پاسخگویی به جامعه هدف و ارباب رجوع است و بخشی از وظایف اداره پذیرش و هماهنگی مستقر در ادارات بهزیستی سراسر کشور شامل پیگیری مکاتبات مردمی، پذیرش و ترخیص معلولین در مراکز غیردولتی و تشکیل پرونده برای جامعه هدف بهزیستی است.

وی تسریع در پاسخگویی به مراجعان را از اولویت های سازمان بهزیستی دانست و یاد آور شد : تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مراجعین سرلوحه فعالیت ها و برنامه های بهزیستی در سال جاری است و در حال حاضر مراجع محوری و تخصص محوری در نحوه ارائه خدمات از دیگر اولویت سازمان است.

 رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه هدف سازمان بهزیستی کشور در ادامه به شرح وظایف و اهداف اداره پذیرش پرداخت و گفتند : بررسی، تحلیل و طبقه بندی نوع نیاز مراجعین بر اساس مستندات ، انجام هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات از واحد های ذیربط ، راهنمایی، هدایت، یا در صورت لزوم ارجاع مراجعین به بخش های درون و برون سازمانی ، پیگیری مطالبات مراجعین (حسب ضرورت) ، تهیه گزارش مددکاری و پاسخگویی به مراجعین و مبادی ذیربط (حسب مورد) ، انتقال بین استانی پرونده های مددجویی با هماهنگی معاونت های  ، انجام اقدامات لازم جهت پذیرش گروههای هدف در مراکز و موسسات تحت نظارت ، مستند سازی خدمات ارائه شده به مراجعین و تهیه گزارش های مورد نیاز مراجع ، ثبت پذیرش و ترخیص گروههای هدف در بانک اطلاعات ، پاسخگویی به جامعه هدف سازمان در ساعات غیر اداری بر اساس دستورالعمل مدیریت شبانه از اهم فعالیت های اداره پذیرش در استان ها است.

شرکت در شورای اداری ، تقدیر از رابطین اداره پذیرش سراسر استان ، بازدید و برگزاری ملاقات مردمی چهره به چهره با گروههای هدف وبرپایی میز خدمت در مراکز مثبت زندگی ۸۵۲۶در مناطق حاشیه ای کم برخوردار ، شرکت در برنامه سامد با حضور مدیرکل بهزیستی استان و ملاقات چهره به چهره با جامعه هدف در اداره پذیرش استان و..از اهم برنامه های دکتر امیری و کارشناسان مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان در سفر دو روزه به استان مرکزی  بود.

کد خبر 79090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد