۱۷ پزشک خیر با بهزیستی زنجان همکاری دارند

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان از عقد تفاهم نامه همکاری وهماهنگی دوجانبه بین بسیج جامعه پزشکی استان زنجان و اداره بهزیستی شهرستان زنجان درجهت استفاده از ظرفیت پزشکان ومتخصصین خیّر جامعه پزشکی برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۷ پزشک خیر و نیکوکار با بهزیستی همکاری دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان سید رزاق منافی عنوان کرد: در قالب این تفاهم نامه های مشترکی که با سازمان نظام پزشکی بسته شده است مددجویان مقیم در مراکز شبانه روزی بهزیستی و سایر مددجویان تحت پوشش از خدمات تخصصی پزشکی و دیگر خدمات درمانی بهرمند می شوند.

وی با اشاره به اهداء کمک های خیرین بصورت نقدی غیر نقدی و خدماتی با نیت عام و خاص به جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد: در سال گذشته نزدیک به ۸ میلیارد تومان کمک نقدی، بیش از ۱۷ میلیارد تومان غیرنقدی و نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان  کمک خدماتی به بهزیستی وموسسات خیریه تحت نظارت این اداره  رسیده است.

این مسئول تصریح کرد: خیرین استان در حوزه‌های مختلف همچون تحصیل و مشاوره، درمان، اطعام و ... با بهزیستی همکاری و همیاری دارند و برخی از خیرین به صورت مستقیم با مراکز مختلف بهزیستی در ارتباط بوده و برخی از خیرین نیز از طریق طرح حامی همراه بهزیستی استان هستند.

کد خبر 79053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد