گلپایگان | حضور سرپرست اداره بهزیستی در مدرسه استثنایی امید

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان در مدرسه استثنایی امید به مناسبت روز معلم  حضور یافت و از خدمات ارائه شده مدیر و معلمان به دانش‌آموزان با نیازهای خاص تقدیر کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان، سیده فاطمه قائمی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان به مناسبت گرامیداشت  روز معلم در جمع مدیر و معلمان مدرسه استثنایی امید حضور یافته و از زحمات آنها تقدیر کرد.

قائمی با تشکر از تلاش‌های عاشقانه معلمان به خصوص معلمان کودکان استثنایی بیان کرد: شغل معلمی از لحاظ معنوی ارزش بالایی دارد و شرط ورود به این شغل علاقه مندی و عاشق بودن است. بچه ها روحیه حساسی دارند و کار کردن با آنها بسیار دشوار است و کار با کودکان استثنایی نیازمند علاقه مندی ویژه‌ای است.

سرپرست اداره بهزیستی بیان داشت: معلم باید بتواند بچه‌ها و خانواده آنها را درک و رابطه خوبی با آنها برقرار کند زیرا بهتر می‌تواند آموزش دهد و از آنها حمایت کند. دنیای این بچه‌ها دنیای پاکی و مدرسه برای این بچه‌ها پناهگاهی است تا از تنهایی خود خارج شوند و احساس لذت کنند.

وی گفت: معلمان مدرسه استثنایی هم معلم هستند و هم پرستار زیرا هم باید به آموزش و تربیت این کودکان بپردازند و هم کارهای شخصی مربوط به دانش‌آموزان را انجام دهند و از نظر آموزشی و سلامتی مراقب بچه ها باشند.

قائمی افزود: معلم بودن یعنی عشق و علاقه و معلم استثنایی بودن نوع دیگری از این عشق و علاقه است و به همین جهت معلمان مدارس استثنایی هم اجر معلمی و هم اجر پرستاری را  می برند.

به گزارش روابط عمومی، منیری مدیر مدرسه ضمن تشکر از حضور سرپرست اداره بهزیستی و همکارانش در مدرسه استثنایی امید گزارشی را از فعالیت‌های مدرسه و شرایط دانش آموزان ارائه نمود.

گلپایگان | حضور سرپرست اداره بهزیستی در مدرسه استثنایی امید

گلپایگان | حضور سرپرست اداره بهزیستی در مدرسه استثنایی امید

کد خبر 79001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد