کرمانشاه / تقدیر از کارگران و کارآفرینان برتر جامعه هدف بهزیستی

در جلسه‌ای که به‌مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، از کارگران و کارآفرینان برتر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: در آغاز این نشست صفدر مظفری‌راد، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی با اشاره به بهره‌مندی 3562 نفر از مددجویان از تسهیلات اشتغال‌زایی، خواستار تداوم توجه مسئولان به توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی شد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز گفت: سال گذشته بهزیستی با بهره‌گیری از ۴۲۷۵ فرصت شغلی رتبه نخست اشتغال‌زایی در میان دستگاه‌های اجرایی استان را کسب کرد که نشان از توجه ویژه به امر اشتغال‌زایی دارد.
مصطفی موشاخانی، مسئول دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کرمانشاه، ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: نیروهای معرفی شده از سوی ادارات بهزیستی به کارفرمایان، کارنامه قابل قبولی داشته‌اند و این نشان دهنده ظرفیت بالای جامعه معلولین برای حضور در بازار کار است.
مختار احمدی، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن تقدیر از کارکنان و جامعه هدف بهزیستی، در خصوص ظرفیت‌های عظیم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی در خصوص میزان به‌کارگیری جامعه هدف بهزیستی ارزیابی خواهند شد و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تلاش است تا در این زمینه پیشگام باشد و با استقبال از حضور این عزیزان در دستگاه خود نشان داده‌ است که به شعار "معلولیت محدودیت نیست" باور دارد.

در پایان این نشست با اهداء جوایزی از چند تن از کارفرمایان و کارگران موفق تقدیر به عمل آمد.
برای پیوستن به کانال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا اینجا را لمس کنید

کد خبر 78842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد