برگزاری آیین بزرگداشت روز روانشناس و مشاور

در آیینی به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور ، با حضور مدیر کل بهزیستی هرمزگان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، رییس سازمان نظام روانشناسی و اساتید دانشگاهها از روانشناسان برتر بهزیستی و جمعی از اساتید داشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح ، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در آیینی به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور با حضور مدیر کل ، کارکنان بهزیستی و مسئولین فنی مراکز مشاوره دولتی و غیردولتی تحت نظارت این اداره کل ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، رییس سازمان نظام روانشناسی ، اساتید دانشگاهها و دانشجویان رشته مشاوره و روانشناسی از روانشناسان برتر بهزیستی و جمعی از اساتید داشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح ، تجلیل شد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم با گرامیداشت روز روانشناس و مشاور و تقدیر از تلاش های صادقانه و ارزشمند فعالان این عرصه، روز روانشناس و مشاوره را به جامعه روانشناسی و مشاوره استان تبریک گفت.

وی با اشاره به اهمیت مشاوره و روانشناسی در پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی به نقش مهم بهزیستی در توسعه فعالیتهای حرفه ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی اشاره داشت و گفت : سازمان بهزیستی در راستای وظیفه خطیر خدمت رسانی به مردم و به عنوان یکی از متولیان اصلی  کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی توانسته است با رصد مسائل اجتماعی و شناخت دقیق، موشکافانه و اصولی آسیب ها و به مدد مشاوران و روانشاسان متخصص و متعهد از طریق ارائه خدمات روانشناسی ، مشاوره ، پایگاه های سلامت اجتماعی، اورژانس اجتماعی و دهها فعالیت دیگر در جهت تأمین و ارتقاء سلامت روان و سلامت اجتماعی جامعه گام های موثری بردارد.

وی تصریح کرد در سال گذشته ۱۲ هزار نفر از خدمات مشاوره حضوری و ۹ هزار نفر از خدمات مشاوره تلفنی و غیرحضوری بهزیستی هرمزگان بهره مند گردیده اند.

جهانشاهی برگزاری آموزش های خانواده ، مهارتهای زندگی ، پبش از ازدواج و ... برای قشرهای مختلف و همچنین همکاری و تعامل با دانشگاههای آزاد و هرمزگان را از دیگر فعالیت های بهزیستی هرمزگان در راستای ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف عنوان کرد و در زمینه گسترش این همکاری ها اعلام آمادگی نمود.

وی ابراز امیدواری کرد : این تعامل گامی در جهت تاثیر مثبت درایجاد حال خوب برای جامعه و حفظ سلامت روان اجتماع باشد.

گفتنی است آیین بزرگداشت روز روانشناس و مشاور به همت معاونت پیشگیری بهزیستی استان هرمزگان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه هرمزگان در سالن امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار گردید .

دکتر رنجبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان ، دکتر زارعی رییس سازمان نظام روانشناسی ، دکتر محمدی مدیرگروه روانشناسی دانشگاه هرمزگان و دکتر محمودی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانان این مراسم بودند.

در حاشیه مراسم نیز ، نمایشگاهی از دستاوردهای بهزیستی و دانشگاهها در حوزه روانشناسی و مشاوره برپا گردید و مورد بازدید عموم قرار گرفت.

کد خبر 78834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد