آیین تجلیل از کارفرمایان برتر همکار با بهزیستی مازندران و جامعه هدف نمونه شاغل به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد

تکریم و احترام به کارگران از آموزه‌های دین مبین اسلام است و پیشرفت و توسعه جامعه مرهون تلاش کارگران است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سید رحیم بخشی مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران ضمن تبریک هفته کار وکارگر گفت: تکریم و احترام به کارگران از آموزه‌های دین مبین اسلام است و پیشرفت و توسعه جامعه مرهون تلاش کارگران است.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران عنوان کرد: همه ما به خانواده بزرگ بهزیستی بدهکار هستیم و مددجویان بهزیستی نیاز به ترحم و دلسوزی ندارند و باید با رعایت احترام و تکریم همانند همه افراد جامعه از فرصت‌ها و امکانات برابر برخوردار باشند.
وی ادامه داد: یکی از راه‌های مهم در راستای توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف بهزیستی، اشتغال آفرینی و پایداری آن است که این امر نیازمند آموزش موثر، مهارت آموزشی ،آشنایی با روشهای کسب و کار، درآمد زایی و شناخت بازار است.

علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن تبریک ایام به جامعه کارگری وکارفرمایی گفت: خدمت خالصانه و ایثارگرانه ی کارکنان بهزیستی به جامعه هدف در راستای توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و خدمت‌رسانی مسیر دشواری است و این سعادت، لیاقت، ظرفیت و توانمندی در کارکنان بهزیستی مازندران دیده می‌شود.
وی اظهار داشت: هفته کار و کارگر بهانه‌ای برای تجلیل از مقام شامخ کارگران است. در واقع این ایام عید کارگران است و باید از کارگران نخبه و نمونه تجلیل شود چرا که در رکن اصلی رشد اقتصادی و مهار تورم قرار دارند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه فرهنگ کار باید به جای فرهنگ بی تحرکی و بیکاری در جامعه ترویج شود، افزود: در حوزه کار باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد و ارزش کار و کارگر تبیین و ترویج شود.
وی با اشاره به ابلاغ منابع اعتباری در حوزه کار به استان مازندران، تصریح کرد: نتیجه بخش بودن اعتبارات اشتغال زایی در گرو توجه و اجرای دقیق آماده سازی شغلی است.

کد خبر 78760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد