در رسانه|مازندران قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان کشور شد

ایرنا/ نوزدهمین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان کشور و انتخابی تیم ملی، جمعه شب با قهرمانی تیم مازندران در رشت پایان یافت.

در این دوره از رقابت‌های یکروزه ۴۰ ورزشکار برتر این رشته از ۱۴ استان کشور حضور داشتند که در سالن اختصاصی وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگارامام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات که در ۱۰ وزن برگزار شد، مازندران با کسب ۶۳ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، گیلان با کسب ۳۲ امتیاز نایب قهرمان شد و تهران نیز با کسب ۳۰ امتیاز مقام سوم رقابتهای پاورلیفتینگ نابینایان و کم‌بینایان کشور را کسب کرد.
در رقابت‌های انفرادی و در وزن ۵۶ کیلوگرم جواد قانع از خراسان رضوی، در وزن ۶۰ کیلوگرم رسول نصیری از استان گیلان، در وزن ۶۷.۵ کیلوگرم حسن اسکندری از مازندران، در وزن ۷۵ کیلوگرم مهدی بهارزاده از اصفهان و در وزن ۸۲.۵ کیلوگرم احد جواهری از استان اردبیل عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
همچنین در وزن ۹۰ کیلوگرم مرتضی کوهزاد از گلستان، در وزن ۱۰۰ کیلوگرم یاسر سادات از مازندران، در وزن ۱۱۰ کیلوگرم آرش حسن‌پور از اصفهان، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم روحان احمدی از گیلان و در وزن مثبت ۱۲۵ کیلوگرم اسفندیار ولی‌پور از مازندران به مقام قهرمانی دست یافتند.
نظام دودل رئیس انجمن پاورلیفتینگ نابینایان جهان و کشور در پایان این مسابقات گفت: نفرات برتر این رقابتها به عضویت تیم ملی در خواهند آمد تا در رقابتهای جهانی حضور یابند.
وی افزود: رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان جهان اواخر مرداد ماه امسال با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای مختلف در بیرمنگام انگلیس برگزار خواهد شد و ایران نیز یکی از قطب‌های برتر این رشته محسوب می‌شود.

کد خبر 78560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد