با هم ببینیم| پیشوا| تجلیل از روان شناسان و مشاوران فعال بهزیستی

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز جهانی روانشناس و مشاوره رضا اسدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا از تلاش های روان شناسان و مشاوران بهزیستی شهرستان پیشوا تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نهم اردیبهشت ماه، مقارن با روز روان شناس و مشاور، رئیس بهزیستی پیشوا در محل این اداره  از تلاش های این قشر زحمتکش قدردانی کرد.

وی طی برگزاری نشستی با روانشناسان و مشاوران همکار ضمن تبریک روز روان شناس اظهار داشت:  دنیای امروز دنیای مشکلات و مسائل جدیدی است که در اثر تداخل و آمیزش مسائل مختلف مانند عوارض زندگی صنعتی و شهری، زندگی دوران مدرنیته و پسا مدرن، پدیده‌های اجتماعی و اقتصادی گوناگون، روابط پیچیده‌ی فن‌آوری و رسانه‌ای، ارتباطات گسترده‌ی جوامع و مانند اینها، ایجاد شده و همه مردم را درگیر کرده است.

اسدی یادآور شد: شرایط امروز جهان مثل همین بیماری کرونا یا شرایط اقتصادی اجتماعی ناشی از آن، که وضعیت کل جهان را منقلب کرده و زیست‌پذیری دنیا را با چالش‌های جدید مواجه ساخته، همه‌ی افراد و خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اسدی ادامه داد: در این شرایط، همه‌ی افراد جامعه برای حل مشکلات‌شان ناچار از مراجعه به دانش روان‌شناسی و مشاورین هستند و به همین جهت، کار مشاوره و خدمات تخصصی روان‌شناختی، یکی از خدمات پایه‌ای بهزیستی می‌باشد.

رئیس اداره بهزیستی پیشوا با اشاره به نقش مهم اورژانس اجتماعی که فرصتی مهم برای رسیدگی به معضلات و مشکلات اجتماعی است، تصریح کرد: با بهره گیری از تخصص و مهارت کارشناسان این اورژانس می توان به بسیاری از معضلات اجتماعی رسیدگی فوری کرد.

همچنین در پایان این نشست رئیس اداره بهزیستی پیشوا با اهدای لوح سپاس و گل از روانشناسان و مشاوران  تقدیر شد.

کد خبر 78540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد