پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت "روز روانشناس و مشاور"

سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان با صدور پیامی "روز روانشناس و مشاور" را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان متن پیام وی به شرح ذیل است:



" بسمه تعالی "

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی باید پذیرفت که علم مشاوره و روانشناسی می تواند در تمامی بخش‌های زندگی به ویژه حل مشکلات خانوادگی ، اجتماعی و کودکان تاثیرگذار باشد و انسان می تواند  با استفاده از مشاوره های روانشناسان متخصص انتخابی بالغانه داشته ‌باشد و آرامش را در زندگی خود جاری سازد.

مشاوران روانشناس همواره با استفاده از تخصص و تبحر کاری، سلامت روح و روان و زندگی سالم و ایده‌ آل را به جامعه هدیه می‌ دهند و با مهربانی و لطافت مأمنی برای خستگان روح و روان هستند تا التیامی برای دردها و مشکلاتشان باشند.

در این مسیر سازمان بهزیستی نیز بعنوان متولی اصلی سلامت اجتماعی کشور با همراهی مشاوران و روانشاسان متخصص در جهت عرضه خدمات روانشناسی، مددکاری، پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و فعالیت های اورژانس اجتماعی در جهت بهبود کیفیت سلامت روان جامعه گام برمی دارد و تلاش می کند تا همواره بهترینها برای برقراری سلامت روح و روان عموم مردم جامعه رقم بخورد.

لذا اینجانب نهم اردیبهشت ماه "روز روانشناس و مشاور" را به تمامی فعالان عرصه نظام سلامت به ویژه روانشناسان و مشاوران پرتلاش بهزیستی استان گیلان که در جهت آرامش روانی جامعه گام برمی دارند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق این عزیزان را خواستارم.

سیدمهدی خدمت بین دانا
مدیرکل بهزیستی استان گیلان

کد خبر 78379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد