پیام مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت  فرارسیدن روز روانشناس

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان متن پیام سلمان حسینی به این شرح است:

سلامت روان نقش مهمی در تضمین پویایی و کارآمدی هر جامعه ایفا می کند. توجه به سلامت روان در  عموم افراد جامعه به عنوان سرمایه های اجتماعی و اعضای کلیدی بهتر زیستن  ضرورتی انکارناپذیر است. امروزه آنچه با روح و روان و اعتقادات و اخلاقیات انسان ها سر و کار دارد، اهمیت  بسیاری در سلامت انسان پیدا کرده است و سلامت معنوی بعدی بسیار مهم در سلامت انسان محسوب می شود.  

روانشناسان و مشاوران در این ارتباط، نقش بی بدیلی دارند چنانچه  در جای جای  فعالیت های مربوط به سازمان بهزیستی می توان  ارتباط تنگاتنگ حوزه روانشناسی، خدمات روانشناختی، مشاوره به کودکان، خانواده ها، ارائه مشاوره قبل از ازدواج وپیشگیری از طلاق، درمان و بازتوانی اعتیاد، مشاوره در امور افراد دارای معلولیت، بیماران اعصاب و روان و...را مشاهده کرد.

اینجانب نهم اردیبهشت، روز جهانی روانشناس و مشاور را به همکاران روانشناس و مشاور در سازمان و مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی و علی الخصوص همکاران شاغل در برنامه اورژانس اجتماعی صدای مشاور ۱۴۸۰ که بی وقفه و به صورت شبانه روزی در خط مقدم بحران های فردی و خانوادگی ارائه خدمات می نمایند  و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند تبریک می گویم.

کد خبر 78367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد